هراز نیوز: مدیرکل امور دانشجویان و تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور در محمودآباد گفت: انقلاب هراسی، ایران هراسی و سنی هراسی از سیاست های غرب در برخورد با ایران است.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر حسین متفکر در دومین المپیاد دانشجویی رباتیک پیام نور کشور گفت: برگزاری المپیادهای علمی دانشجویی می تواند در باروری و رشد افکار جوانان بسیار موثر باشد و آینده علمی روشن را برای کشورمان رقم خواهد زد.

وی با اعلام اینکه غرب برای برخورد با جمهوری اسلامی پنج سیاست راهبردی ا اتخاذ کرده است، افزود: سیاست های شیعه هراسی، القای اسلام هراسی، انقلاب هراسی، ایران هراسی و سنی هراسی از سیاست های غرب در برخورد با ایران است.

متفکر با اشاره به اینکه برخلاف برخی نظرات که معتقدند در کشور جنگی نداریم، می گویم جنگ در کشور ما اتفاق افتاده است، بیان داشت: جنگ در داخل کشور اتفاق افتاده است ولی ماهیت آن چون متفاوت است ما آن را احساس نمی کنیم.

مدیرکل امور دانشجویان و تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور  با تاکید اینکه همیشه جنگ ها با برخورد عامل و فیزیکی همراه نیست، ابراز داشت: شدیدترین لحظه جنگ تهدید رهبران کشورها نسبت به یکدیگر است که این امر هم اکنون بین سران کشورها مشاهده می شود.‌‌

دبیر ستاد سیاست گذاری المپیادهای رباتیک دانشگاه پیام نور کشور در مورد مقابله با سیاست های منفی غرب در این مورد گفت: ارتقای بصیرت نافذ مردم ایران و تولید علم می تواند این تهدیدات را از بین ببرد و برگزاری این المپیادها خود راهی برای نمایش دستاوردهای علمی دانشجویان کشورمان است.

خبرنگار مازندران؛ قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *