مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور مازندران گفت: المپیاد رباتیک صحنه ترشح اندیشه های خلاقانه دانشجویان ایرانی است.

به گزارش خبرنگار ما در المپیاد رباتیک کشور، دکتر مرتضی ترخان در دومین المپیاد رباتیک کشور که روز گذشته در مجتمع نفت محمودآباد آغاز شد، بیان داشت: المپیاد رباتیک نماد آفرینندگی و اندیشه های خلاقانه  دانشجویان کشور است.

وی افزود: قطعا توجه به برنامه ریزی درست این نوع المپیادها می تواند سامانه مستحکمی را برای ارزش های انقلاب اسلامی و صدور آن به دیگر کشور های جهان فراهم آورد.

ترخان با اشاره به اینکه خوشبختانه میزانی دومین المپیاد رباتیک دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور نصیب استان مازندران شد، خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی گروه نظارت و ارزیابی در مورد پذیرش و استقرار فرایند اجرای برنامه های این المپیاد رضایت بالای 90 درصدی را نشان می دهد.

مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور مازندران تصریح کرد: با حضور پررنگ ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان مازندران، معاونین، مدیران و روسای کمیته های مختلف این المپیاد به نحو احسن این المپیاد اجرا خواهد شد.

ترخان در پایان یاداور شد: آنچه مهم است توجه و نگاه دقیق به دستاوردهای این المپیاد و اجرایی و عملیاتی نمودن آنها است که توجه به دستاوردهای این المپیاد موجب تقویت اندیشه های خلاقانه دانشجویان ایرانی می شود.

خبرنگار اجتماعی؛ قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *