گستاخي در امر فروش مواد مخدر، رضا تال را به بالاي دار برد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، قاچاقچي معروف مواد مخدر رشت عاقبت كارش را پس از چند سال فروش مواد مخدر در ساعت 8:30 صبح امروز در طناب اعدام ديد.

او كه در امر فروش مواد مخدر براي خود آوازه اي به راه انداخته بود، به خود مي باليد كه جلوداري برايش وجود ندارد.

پس از هر بار دستگيري و تحمل مجازات، حسب تصورش افتخاري بر افتخارات ديگرش مي شد و آوازه اش را بيشتر و بيشتر مي نمود.

متلاشي كردن خانواده ها، ايجاد عدم پويايي و مرگ زودهنگام جوانان بر اثر استعمال مواد مخدر، روزي او شده بود و روز به روز فربه تر مي شد.

محمدرضا تال معروف به رضا تال سرانجام در فروردين ماه سال 1389 در عملياتي توسط پليس مبارزه مواد مخدر استان گيلان كه با مقاومت وي و 13 نفر از همدستانش همراه بوده، پس از تيراندازي از سوي پليس با 44 كيلوگرم هروئين فشرده و 5/3 كيلوگرم ترياك دستگير شد.

اين مجرم كه به همراه باندش صدها نفر بلكه بيشتر را به فلاكت و بدبختي رسانده و حتي موجب مرگ تني چند از جوانان بر اثر استعمال مواد مخدر شده بود، اين بار ديگر نتوانست از مجازات رهايي يابد و نتيجه اعمالش را در اجراي دستور قضايي با اعدام در ملا عام آن هم در محل سكونتش ديد.

ان شاء الله اين درسي براي ساير فروشندگان مواد مخدر باشد تا بدانند كه بدبخت نمودن جوانان و ايجاد مرگ زودهنگام براي آنان، عاقبتي بهتر از اين عايدشان نخواهد ساخت.

83 thoughts on “رضا تال قاچاقچي معروف مواد مخدر رشت اعدام شد”
  1. اميد از خدا داريم جواد رحماني خلاف كار وساقي اسايش 9راهم بگيرن و اعدام كنن

  2. سلام.
    من اصلا به این که اون کثافت کی بود کاری ندارم.
    الان کسی که اون انگل رو دستگیر کرده و بالای دار برده تو شرایط
    خیلی بدی هست
    جناب سرهنگ محمد بگماز از مبارزه با مواد مخدر استان گیلان. اون واقعا یک فرشته نجات بود برای همه کسایی که تو دام فروشنده های مواد مخدر افتاده بودن. ولی برای اون پاپوش درست کردن. از همه شما عزیزای دلم که این مطلب رو میخوانید خواهش می کنم برای حل شدن کا این دشمن بی باک مواد مخدر در استان گیلان دعا کنید. به امید کار گشایی سرهنگ محمد بگماز.

  3. کاری به این حرفها ندارم.برای یه عده ای که بنظر میرسه یه عقده ای از نظام تو دلشونه هم ندارم که قاچاق یا نظام رو عامل میدونن .مهم ایجاد امنیت برای هزاران نفر شهرونده که با امنیت تو شهر تردد کنن ،نه اینکه از ترس جورسومه ای مثل تال و داردستش نتونن با زن و بچه توخیابان بیان.حالا اگه با زندان آدم نشد بهتره با اعدام در مقابل مردم باشه تا برای سایرین هم درس عبرت بشه به درک که تو مجامعه دنیا چهره ایران خراب میشه.وقتی امنیت اجتماعی نباشه آروق روشنفکری وحقوق بشر آمریکایی به چه دردی می خوره ؟

  4. سلام کاری به این حرفها که یه عده آدم ظاهرا عقده ای شده و کسانی که نظام در مقابل بد فرهنگی آنان ایستاده و حالا مقرضانه مفسر و تحلیل گر شدند و تمام جرایم رو منتصب به نظام میکنن و آروق روشنفکری و حقوق بشر آمریکایی میزنن ندارم.مهمترین چیز امنیت برای تمام شهروندان است نه گروهی شرور .وقتی از ترس رضا تال و باندش نتوانی با همسر و فرزندت تو خیابان حوزه تردد شرور فوق تردد کنی ننگ جامعه است نه اعدام این خبیث. در ضمن ملاک حال افراد است نه اینکه چون پدرش جانباز است (که نبود)می تواند هرکاری بکند.

  5. بانظر شما موافقم .نباید با هوچی گری های بیهوده اقتدار پلیس و قوه قضاییه رو زیر سوال برد و الا نمیشه توی این کشور آسایش داشت.همونه های که دلسوزی کردن اولین کسانی هستن که آسیب می بینن بعد باید به همین پلیس پناه ببرن. دیگه بخاطر یه آدم عوضی اینقدر یه کلاغ چهل کلاغ نکنید یه سال از اعدامش داره میگذره.

  6. tekavare malolin
    ba salamo khaste nabashi be ham karane ghodrat mandam ka ba amaliyade movafaghat amize khod tavanestan in tokhme havicho batel konan DASKHOSH DARE
    KHODA GHOVAT

  7. این حسام هم دستگیر میکنیم
    بعد میفهمونمت رضا بی گناست یا نه!!!!!

  8. با سلام خسته نباشید به همکارانه عزیزم واقعا خدا قوت باید گفت به شما که در این عملیات دستگیری پیروز شدید.

  9. هر کسی تو این دنیا تو یه کاری مهارت داره.رضا هم تو کار خودش ماهر بود.طمع آدمو نابود میکنه.شمام توجه کن تکاور عزیز.

  10. باتشکر ویژه ازبرادان عزیز مواد مخدر که زحمت این ارازل به گردنشان هست به امید دستگیری مواد فروشان اسایش 8 تا 15
    اگر این مواد فروشان دست از کار کثیفشان بر ندارند اسمشان را هم در این نظر خواهی مینویسم یا مهدی یا مهدی

  11. باسلام به نظرمن هيچ ماموري مثل جناب سرهنگ بگماز زحمت كش دراين استان گيلانتاكنون نيامده من ازمسؤلان تقاضاي دارم به جناب سرهنگ بگماز كمك بشه باتشكر

  12. باسلام واحترام به تمامي سربازان گمنام امام زمان من واقعا مامؤرشجاعي مثل جناب سرهنگ محمدبگماز دراستان گيلان نديديم كه تا كنون بياد لذاازمسؤ لان قوه قضاييه خواستاركمك به جناب سرهنگ عزيزمان جنا ب آقاي بگمازراخواستاريم

  13. باسلام واحترام به تمامي سربازان گمنام امام زمان ما واقعا مامؤر ي به شجاعي مثل جناب سرهنگ محمدبگماز دراستان گيلان نديديم كه تا كنون اين همه زحمت كشيد ولي كسي بدادش نرسيده لذاازمسؤ لان قوه قضاييه خواستاركمك به جناب سرهنگ عزيزمان جنا ب آقاي بگمازراخواستاريم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *