وی که 45 سال سن دارد، مدتی نیز به خاطر حمله به سیدمحمد خاتمی رییس جمهور سابق با تخم مرغ یا گوجه، در بازداشت به سر می برد..

به گزارش خبرنگار سیاسی قاصد، پس از گمانه زنی های مختلفی که درباره هویت عامل پرتاب کفش به رییس جمهور کشورمان منتشر شد، مشخص شده که این فرد به نام «رشید.ش» از اهالی شهر ساری است.

برخی منابع پیش از این اعلام کرده بودند که ممکن است عامل این اقدام نادرست، اهل قائمشهر باشد.

وی که 45 سال سن دارد، مدتی نیز به خاطر حمله به سیدمحمد خاتمی رییس جمهور سابق با تخم مرغ یا گوجه، در بازداشت به سر می برد..

5 thoughts on “(رشید. ش) عامل پرتاب کفش به احمدی نژاد در ساری”
  1. vaghti to amrika yeki be gorg boosh lenge kafsh part kard shogae bood chetor baraye khodemon nadoroste ye tarifi az dorosto nadorosti baraye mardom erae bedin

  2. خدائی احمدی نژاد به درد دل این مردم گوش داد .هرچند سد راه زیاد داره ولی خیلی زحمت کشید .سفرهای استانی در طول دودولت با زحمت خیلی هارا برای مراجعه به تهران کم کرد .بهر صورت هرکسی دوست ودشمن داره .خدا نگهدارش باشه .خیلی به درد مردم بیچاره ودست از همه جا کوتاه خورد.همه میدانند .گذشته ها رادیدیم .اینده راهم خواهیم دید بعد قضاوت کنیم که احمدی نژاد چه گوهری بود .انهاکه درد مردم را دیده اند میدانند احمدی نژاد چکار کرده .بعضی ها میگویند 45تومان چیزی نیست ولی برای روستائی بیچاره ای که همه دارائیش یک هکتار زمین دیم اجاره ای است وانهم بارندگی نمیشه وهیچ درامدی نداره با 4تا فرزند خردسال برهنه گرسنه ماهی 270هزار تومان خیلی هست وهمه مشکلاتش را رفع میکنه .حالا کدام دولت وکدام رئیس جمهور زیر بار مشکلاتش میرفت در صورتی که این طرح از چند سال قبل مطرح وتصویب شده بود .بهر صورت کار زشتی این اقا مرتکب شده ونوکر یه گروه سیاسی بوده

  3. باز هم مساله تخم مرغ دزد وشتر دزد شد

  4. فاطمه خانم محمو د احمدی نژاد رو با بوش جنایت کار مقایسه نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *