رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 بابل گفت: یک عابر پیاده روز دوشنبه براثر تصادف با خودروی پراید در جاده شهید صالحی بابل در دم جان باخت.

‘ مهدی محمدیان ‘ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تصادف در حوالی روستای ناریوران رخ داد و قربانی یک مرد حدود 40 ساله بود.

وی بیان کرد : پس از دریافت گزارش تصادف بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین های پایگاه بندپی شرقی را به محل حادثه اعزام کرد ولی اقدامات انجام شده از جمله سی پی آر CPR برای احیای حادثه دیده به خاطر شدت جراحت موثر واقع نشد.

او ادامه داد : فرد حادثه دیده بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد و تلاش های پرسنل این بیمارستان هم برای نجات وی بی نتیجه ماند.

محمدیان گفت : همچنین امروز در تماس دیگری با اورژانس 115 بابل یک فقره تصادف میان دو دستگاه پراید در جاده گنج افروز در محدوده باغدشت به سمت سه راه گاوآهنگر نیز گزارش شد.

وی افزود : پس از دریافت این گزارش نیز بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین های پایگاه هلیدشت را به محل حادثه اعزام کرد.

او ادامه داد : در این حادثه دو مرد 19 و 21 ساله که سرنشین و راننده خودروی پراید بودند ، دچار آسیب دیدگی شدند که پس از اقدامات پزشکی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *