بازیکن موثر تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ژاپن گفت: انتظارات مردم و همچنین والیبال دنیا از بازیکنان و سرمربی تیم ملی والیبال ایران بالا رفته است.

فرهاد نظری افشار در حاشیه نخستین تمرین خود با کاله مازندران پس از بازگشت از مسابقات جام جهانی والیبال 2011 کشور ژاپن اظهار داشت: درخشش و بازی‌های زیبا تیم ملی والیبال کشورمان مقابل برترین‌های جهان، شگفتی همگان را به همراه داشت.

وی افزود: خوشبختانه امسال توانستیم در مسابقات جهانی 2011 که به مدت 15 روز در 8 شهر ژاپن دنبال شد، با دعای خیر مردم، استفاده از تجربیات خولیو ولاسکو مربی با دانش دنیا و تلاش بازیکنان حقانیت خود را در دنیا اثبات کنیم.

نظری افشار با اعلام اینکه هم‌اکنون باید با برنامه‌ریزی مدون و منسجم در جهت برآورده کردن انتظارات به حق مردم والیبال‌دوست کشورمان گام برداریم، گفت: با توجه به نمایش بازی قدرتمند در این دوره از مسابقات باید با تلاش و کوشش به عنوان یکی از سه نماینده آسیا جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب کنیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران تصریح کرد: ایران در این دوره از رقابت‌ها با کسب 12 امتیاز حتی بالاتر از کشورهای صاحب سبک والیبال نظیر ژاپن، چین و مصر در مکان نهم جدول این رقابت‌ها جای گرفت.

وی با تاکید اینکه ایران در اعلام برترین تیم‌های والیبال دنیا نیز یک پله صعود داشته است، بیان داشت: پس از جام جهانی 2011 فدراسیون جهانی والیبال اسامی برترین تیم‌های دنیا را اعلام کرده که ایران با یک پله صعود در مکان سیزدهم دنیا جای گرفته و کشور‌هایی همچون کامرون، ونزوئلا، فرانسه، ژاپن و کانادا در مکان‌های پائین‌تر بعد از کشورمان قرار دارند.

خبرنگار ورزشی فارس مازندران؛ قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *