پیکر جانباز ‘ عزت اله ابراهیمی’ از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس روز یکشنبه با حضور گسترده مردم شهید پرور و مسوولان در شهرستان آمل تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهید ‘ عزت اله ابراهیمی’ جانباز 20درصد هشت سال دفاع مقدس پس از سالها تحمل عوارض جانبازی روز شنبه در بیمارستان امام رضا(ع) آمل به جمع همرزمانش پیوست.

وی متولد 1332 در شهرستان آمل وعضو رسمی سپاه پاسداران بوده و در سال 61 در عملیات فتح المبین در ‘ راغبیه ‘ بر اثر موج انفجار و ترکش گلوله به پای چپ و پهلو وترکش به دست راست مجروح شد.

پیکرپاک این جانبازوالامقام از مقابل مسجدامام رضا(ع) بر دست مردم انقلابی وشهیدپرور شهرستان آمل تشییع و در گلزارشهدای امام زاده ابراهیم(ع) این شهرستان به خاک سپرده شد.

در آیین تشییع جنازه این جانباز دوران دفاع مقدس مردم و برخی نیروهای نظامی وانتظامی ویادگاران دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

شهرستان حدود 400هزار نفری آمل در دوران پیروزی انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی بیش از هزار و33 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

2 thoughts on “پیکر عزت اله ابراهیمی جانباز دوران دفاع مقدس در آمل تشییع شد”
  1. خانواده اش از آغاز عنوان عزت به اوداده اند گو یا می دانستند او با ایثار گریها و فداکاریهایش عزت جامعه و جانبازان خواهد شد عزت ابراهیمی را از عنفوان جوانی می شناسم در دیار غیرت و جوانمردی اسکومحله در خانواده ای که به زحمت امورات مادی خویش را رتق و فتق می کر ده اند پا به عرصه و جود گذاشت با تلخیها و شیرینهای بسیار رو برو بود گویا آموزش با روح و جان او پیوسته بود آموزش و پرورش را به عنوان پایگاه معنوی خویش اختیار کرد وآنرا نه به عنوان یک شغل بلکه عشق خویش اختیار کرد گویا آموزش و پرورش را به درجت پاکی سر آمد بسیاری می دانست وچون جنگ را ابر قدرتها و حکام جائر رابه ما تحمیل می کنند آموزش و پر ورش را رها می سازد وراهی جبهه ها می شود تا از کیان ودین و عزت ایرانیها دفاع کند تا آنکه به درجه جانبازی می رسد و جانبازی را با تمام مشکلاتش بر دوش می کشد وعزتمندانه دردها را تحمل می کند و هبچ گله ای از کسی نمی نماید تا آنکه به درجه شهادت می رسد ولی انصاف را اگر معتقد باشیم از بنیاد جانبازان گله بسیار داریم که حتی یک هرینه بلبورد ساده را برای اطلاع رسانی استفاده نکرده و در کنار این شهادت شهید به سکوت گذشته است تا آنکه خانواده محترمش در تکریم شهادتش 17شهریور آمل اطلاع رسانی کر ده است انتظاراز بنیاد شهید آنکه نگاه طبقاتی و ارباب و رعیتی به شهدا نداشته باشد گر چه شهید عزت ما عزتش در پیش خداوند محفوظ است

  2. روحش شاد باید کفش های انان را پوشید و راهی که در زمان جنگ رفته وعملیات های که بوده وهم سنگرانی که داشته بشناسیم و راهی که رفته را برویم تا ببینید چه مشقت ها جه سختی ها باید چشمان ما را گوش های ما را داشته باشید انگاه متوجه یک شب از ان همه عملیات را فقط مجسم خواهید کرد .تقدیم به 17 هم رزمم که در بمب باران شمییای سومار به شهادت رسیدند . ای رهبر ازاده اماده ایم اماده جانباز فریدون عباسی از خراسان رضوی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *