به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل مدیرعامل این سازمان با اعلام اینکه نیروهای خدماتی با جمع‌آوری این میزان زباله و رفت و روب خیابان‌ها توانستند چهره شهر را برای فعالیت روزانه اَز امروز آماده کنند.

للهی : نظافت و رفت و روب شهری مسیر های اصلی و فرعی سطح شهر آمل برای هیئت های عزاداری و سوگواران حسینی از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و افزود: با توجه به تردد هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی، همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورا از میدان هزار سنگر تا 17 شهریور ، از پلیس راه تا میدان 17 شهریور ،بلوار طالب آملی ، بلوار بسیج ، خیابان طالقانی ، بلوار جانبازان و خیابان شیخ فضل الله نوری و مسیر های دیگر اطلی و فرعی شهر پاکسازی کامل شده است.

وی در ادامه : استقرار مخازن جمع آوری 770 لیتری مکانیزه زباله ، تیم های کارگری در 2 ناحیه از شهر ،آماده باش ماشین آلات مکانیزه حمل زباله و تانکرهای آب به منظور رفت و روب به موقع و تامین نیازهای رفاهی سوگواران در مساجد، حسینیه ها و محل های تجمع هیئت های عزاداری همزمان با این ایام مناسبتی را از دیگر اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل برشمرد.

مدیر عامل سازمان با اشاره به اینکه شهروندان در روزهای تاسوعا و عاشورا به دلیل ازدحام جمعیت عزاداران حسینی، تنظیف و جمع آوری زباله ها در ساعت های پایانی شب انجام شد ادامه داد: شهر مال همه مردم است، شهروندان طی روزهای آتی باید زباله های خود را راس ساعت 19 در بیرون منازل داخل سطل زباله قرار دهند تا همکاران خدوم این سازمان جمع آوری کنند در غیر اینصورت زباله درب منزل به روز بعد موکول می شود .

در ادامه از تمامی از تمام مردم، مغازه داران و هیئت های عزاداری تقاضا می شود در جهت حفظ زیباسازی و پاکسازی فضاي شهر همکاری لازم را با شهرداری آمل ( سازمان مدیریت پسماند ) داشته باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *