بختيار رحماني که دوران مصدوميتش را سپري مي‌کند، اکنون به دنبال کارهاي کارت پايان خدمتش است او بسيار به اين قضيه که بتواند نيم فصل دوم در تيمش فولاد باشد خوشبين است.


 رحمانی در مورد شرایط خود به “ورزش سه” گفت: مدام فیزیوتراپی می‌ کنم و حالم خیلی بهتر است از 10 روز دیگر هم می‌ توانم نرم دویی را آغاز کنم.

او در مورد وضعیت کارت پایان خدمتش ادامه داد: برای دادگاه همه مدارک آماده است، انشاالله که تبرئه شوم. در حال حاضر باید کارتم را به سردار کمالی نشان دهم و سپس منتظر تاریخ دادگاه بمانم. حقم نبود اینگونه با من رفتار شود، خدا آن بالاست من کاری نکرده ام و همه چیز درست می‌ شود.

وقتی از این بازیکن سوال می‌ شود که فکر نمی‌ کند بین بازیکنان سرباز تفاوت قائل شده اند پاسخ داد: در این رابطه حرف نزنم بهتر است اما اگر بعضی از بازیکنانی که کارتشان مشکل داشته، مدتی بازی کرده اند به این دلیل بوده که شاید مسوولان از مشکل داشتن کارتشان مطمئن نبودند و مشغول تحقیق کردن در رابطه با این قضیه بوده اند.

رحمانی در پایان در مورد شرایط فولاد افزود: بچه ها دارند خوب کار می‌ کنند باید از تمام آنها تشکر کنم که چنین تیمی ساختند، بخصوص از دراگان اسکوچیچ امیدوارم هرچه زودتر من هم به جمع شما بپیوندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *