4 thoughts on “عکس/ هیئت انصار المهدی(عج)آمل روز عاشورا”
  1. با ارزوی قبولی عزاداری کلیه عزاداران اقا امام حسین ع تنها هییتی که در امل بدون علم و کتل و بدون هیچ کونه تجملات . به عزاداری در روز عاشورا مشغول است همین هییت انصار المهدی مهدیه امل است ایکاش سایت وزین هراز نیوز نماز ظهر عاشورا که بصورت متمرکز در امل در جنب پل معلق توسط این هییت هر ساله برگزار میشود را تحت پوشش خبر و تصویر می داد

  2. سلام با تشکر از پوشش مراسم عزای سالارشهیدان ازبرادرن زحمتکش وبسیجی مهدیه آمل که با اشعار حماسی وبه دور از هرگونه ریا وساز وبرگ غیردینی ،عاشقانه وبی پیرایه وبا شور وشعور حسینی باشعار حماسی واستکبار ستیزی سیزده آبان که برآمده از عاشورای حسینی است به تصویر کشیدید(واین نتیجه رامیتوان گرفت اگر مسئولین محترم شهری ومسئولین هیئتهایی مذهبی به جای اندیشه موازی کاری ورقابت ناصحیح همدل شوند مردم متدین و عاشق دیندار وولایتمداربه هرشکلی می خواهند عشق به اهل بیت را نشان دهند)

  3. با سلام…..جمال شما رو عشقه …خدا خيرتون بده ..اميدوارم اين نوع عزاداري در روز عاشورا ..بدون تجملات همه جايي بشه…..

  4. در تصاویرعاشورایی آمل انسانهای وارسته ای را می بینیم که جهادگر همیشگی این مرز و بومند *حاج کمیل* و ابوسعید* و حاج حسن با بایی* و استاد علی باقری* و جناب فر هودی*و…در هر کارخیری پیشتازندخداوند همه آنها و همرزمانشان را از بلا نگاهدارد که همواره برای اعتلای دین و آیین وکشور مان دیروز و امروز چها کر ده اند و همواره برای جانبازی و سر بازی و شهادت آماده اند وبه تحقیق شایسته مقام :
    “لقد خلق الانسان فی احسن تقویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *