رئیس اداره مخابرات شهرستان آمل گفت: تا یک ماه آینده، آمل به شبکه ملی لینک رادیویی می‌پیوندد.

حمیدرضا سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل درباره مصوبات سفر هیئت دولت به این شهرستان اظهار داشت: واگذاری خط تلفن ثابت و برقراری ارتباط در سه روستای این شهرستان از جمله مهم‌ترین مصوبات سفر هیئت دولت به آمل بوده است.
وی با بیان اینکه 9 هزار و 300 خط تلفن ثابت در راستای اجرای مصوبات سفر در این شهرستان واگذار شده، تصریح کرد: در این شهرستان روستای فاقد ارتباط مخابراتی وجود نداشت.
سلطانی با اعلام اینکه از 150 سایت بی‌تی‌اس مصوب سفر هیئت دولت به مازندران، 21 سایت سهم شهرستان آمل بوده، تصریح کرد: این میزان در شهرستان آمل مستقر و به کارگیری شده است.
سلطانی با اشاره به اینکه 93 کیلومتر فیبر نوری در این شهرستان براساس مصوبات سفر هیئت دولت اجرا شده، گفت: راه‌اندازی آ‌ی‌سی‌تی روستایی و تلفن همگانی از جمله دیگر مصوبات این سفر در شهرستان آمل بوده است.
وی با تاکید بر اینکه مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به آمل صددرصد اجرایی شده، افزود: در دور سوم بیشتر مصوبات به صورت اشتراکی بوده است.
سلطانی با اعلام اینکه اعتبار 191 میلیارد ریالی برای اجرای طرح ملی شبکه انتقال کشور به مازندران اختصاص یافته، ابراز داشت: این طرح در شهرهای بابل، ساری، آمل و رامسر در طی سال‌های 89 و 90 اجرایی می‌شود.
رئیس اداره مخابرات شهرستان آمل یادآور شد: از این میزان 3 میلیارد و 800 میلیون ریال سهم شهرستان آمل بود که از شش ماه گذشته اجرایی و در حال استفاده است.
وی با اعلام اینکه شش میلیارد ریال برای اجرای طرح ملی لینک رادیویی کشور در مازندران اختصاص یافته است، متذکر شد: این طرح در شهرهای آمل، بابل، نوشهر و چالوس اجرایی می‌‍شود.
سلطانی در پایان اذعان داشت: این شبکه در آمل در حال نصب است و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *