هراز نیوز : حجت الاسلام محمد علی رحمانی  امام جمعه آمل در خطبه های نماز جمعه این شهر از اقدام یک هیات مذهبی برای مسدود کردن خیابان اصلی شهر و ایجاد  ترافیک سنگین چند ساعته برای برگزاری مراسم مجمع جهانی  حضرت علی اصغر (ع) انتقاد کرد .

رحمانی گفت : عزاداری امام حسین جزو مستحبات مهم است ولی رعایت حقوق مردم ، شهروندان و حفظ حقوق دیگران از واجبات است .

وی بااشاره به اینکه به شخصه موافق برگزاری مراسم عزاداری به صورت یکپارچه مانند شهر زنجان درآمل است تصریح کرد : برای برگزاری چنین مراسمی باید طوری هماهنگی به عمل آید که موجب ناررضایتی مردم نگردد و طوری عزاداری کرد که حقوق کسی ضایع نشود.

رحمانی با تاکید بر اینکه مصلای نماز جمعه برای همه مردم شهر است و فقط برای برگزاری نماز جمعه نیست بیان کرد : هیات های مختلف شهر می توانند برای برگزاری برنامه های بزرگ فرهنگی از فضای مصلی استفاده کنند .

شنیده های هراز حاکی است صبح امروز در جریان برگزاری مراسم مجمع جهانی حضرت علی اصغر بلوار ورودی شهر آمل به مدت چند ساعت مسدود شد که این امر سبب نارضایتی جمعی از شهروندان و مسافران شد ، همچنین حجت الاسلام رحمانی که خود نیز قصد داشت تا در این مراسم شرکت نماید چند ساعتی در صف طولانی ترافیک گرفتار شد .

 

51 thoughts on “انتقاد تند امام جمعه آمل به بستن خیابان برای عزاداری”
  1. اقای مسئول سایت
    من حرف بدی نزدم که نظر من رو تایید نفرمودید
    مثل اینکه زیاد باب میل شما نبود
    ای کاش و ای کاش …

  2. من هم با نظر مدافع حرم موافقم و دوست دارم از همین جا از مسئولین این امر که بزرگترین اجتماع مذهبی در شمال کشور را در امل رقم زدند تشکر کنم

  3. به به ، به این همه احساس تکلیف حاج آقا…

  4. باسلام
    جناب استاد رحمانی شخصیتی حکیمانه دارند از ایشان جزء این هم انتظار نداریم ایشان همانند مولایشان علی ابن ابی طالب همواره دم از حق می زنند و مبنا را حق می دانند برای ایشان آرزوی سلامتی از خداوند متعال دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *