فرماندار آمل گفت: برای پروژه پل روگذر هزارسنگر این شهرستان در سفر چهارم هیئت دولت به استان مازندران درخواست اعتبار می‌شود تا در بین مصوبات این سفر گنجانده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در نشست تصمیماتی پروژه‌های تقاطع غیر همسطح این شهرستان اظهار داشت: باید پروژه‌هایی که کار اجرایی آن به پیمانکاران سپرده می‌شود در مدت زمان مشخص تحویل داده شوند.
وی افزود: تقاطع‌های غیرهمسطح در این شهرستان می‌تواند بر کاهش ترافیک شهری بسیار تاثیرگذار باشد.
نماینده عالی دولت در آمل با اشاره به اینکه مشکل ترافیکی آمل نسبت به دیگر شهرهای استان کمتر است، گفت: در آمل برخلاف دیگر شهرهای مازندران کمربندی‌های حاشیه شهر باعث شده تا ماشین‌های سنگین و خودروهایی که قصد مسافرت به شهرهای مجاور را دارند وارد شهر و مرکز آن نشده و این عامل نیز خود در کاهش ترافیک شهری بسیار تاثیر دارد.
وی با اعلام اینکه نباید در راستای انجام پروژه‌های شهری مردم را سردرگم کنیم، اضافه کرد: بلکه باید در اجرای پروژه‌ها و زمان اعلام شده برای بهره‌برداری دقت بیشتری شود زیرا باید به مردم پاسخگو باشیم و با مشخص بودن زمان آغاز و پایان پروژه‌ها مردم خود نمره قبولی به عملکرد مسئولان دهند.
اکبرزاده درباره پروژه روگذر هزارسنگر این شهرستان تصریح کرد: پروژه پل روگذر هزارسنگر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مهم این شهرستان است که بسیار در کاهش ترافیک مفید خواهد بود همچنین در سفر چهارم هیئت دولت و رئیس جمهور به استان مازندران برای آن نیز درخواست اعتبار می‌شود تا در بین مصوبات سفر چهارم جای گیرد.

* پل روگذر اوجی آباد با هماهنگی راه و ترابری به شهدای جنگل تغییر نام پیدا می‌کند
فرماندار آمل یادآور شد: با کارشناسی‌های لازم موانع و مشکلات فنی، مهندسی و همچنین مشکلات ظاهری، درونی و تاسیسات زیرزمینی پروژه‌ها ارزیابی می‌شود تا در روند اجرایی با شفاف‌سازی کارها را در دست گیریم.
وی از مسئولان اداره کل راه و ترابری مازندران خواست با توجه به اینکه در حادثه جنگل این شهرستان حدود 40 شهید تقدیم انقلاب شد، پل روگذر اوجی‌آباد به شهدای جنگل تغییر نام پیدا کند زیرا این امر می‌تواند یکی از ابزارهای موثر جهت توسعه فرهنگ شهادت، دشمن‌ستیزی و ایثار باشد.
وی در مورد پیشرفت پروژه روگذر جانبازان تصریح کرد: پیمانکار خوبی در این پروژه پای کار آمده و خوشبختانه با همه کاستی‌های مالی برای پروژه اعتبار خوبی در نظر گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *