هراز نیوز :مسئول کانون مداحان شهرستان آمل گفت: برای ثبت‌نام در علمی‌ترین و کاربردی‌ترین مرکز آموزش مداحی این شهرستان، فراخوان دادیم و تاکنون استقبال خوبی از سوی نسل جوان شد.

حامد خضری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان داشت: بیان شرح حال اهل بیت و معصومان به زبان مداحی نیاز به کسب مهارت‌ها و آموزش‌های لازم دارد.
وی افزود: برای ثبت‌نام در علمی‌ترین و کاربردی‌ترین مرکز آموزش مداحی این شهرستان فراخوان دادیم و تاکنون استقبال خوبی از سوی نسل جوان شد.
خضری در بیان ویژگی این دوره آموزشی نسبت به دوره‌های گذشته اظهار داشت: در این دوره آموزش مداحی 70 واحد درسی در چهار ترم تحصیلی به علاقمندان ذاکری اهل بیت ارائه می‌شود.
مسئول کانون مداحان آمل یادآور شد: آموزشگاه مداحی جامعه‌الحسین(ع) مسئولیت برگزاری این دوره‌ها را برعهده دارد و از اساتید مجرب، کارآزموده و نامی بهره می‌گیرد.
خضری با تاکید اینکه به افراد حاضر در این دوره گواهینامه رسمی “مداحی پایه” از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود، گفت: باید در بخش مداحی با نگاه علمی وارد شویم و بتوانیم با مطالعه مقاتل و کتاب‌های تاریخ، بیشتر اهل بیت، زندگی فردی و اجتماعی آن بزرگواران را شناخته و به مردم معرفی کنیم.
وی با اعلام اینکه زمان ثبت‌نام از ابتدای آذر ماه به مدت یک ماه است، گفت: علاقمندان در دو مقطع برادران و خواهران می‌توانند همه روزه به مکتب‌الرضا(ع) مازندران واقع در این شهرستان برای نام‌نویسی مراجعه کنند.

One thought on “فراخوان علمی‌ترین و کاربردی‌ترین مرکز آموزش مداحی آمل”
  1. شماره تماس با اموزش مداحی چند است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *