ساخت استادیوم ورزشی آمل به کندی پیش می رود
فرماندار آمل گفت: ساخت استادیوم ورزشی آمل مصوب سفر آمل به کندی پیش می رود.
یدالله اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سهم شهرستان آمل در سفر دور اول و دوم هیئت دولت به این شهرستان در مجموع 182 پروژه بوده که 95 درصد مصوبات دور نخست سفر دولت به آمل و حدود 80 درصد مصوبات دور دوم به این شهرستان تاکنون اجرایی شده است.

وی افزود: در سفر سوم، شش مصوبه اختصاصی برای آمل و 120 طرح مشترک بین شهرستانهای مازندران بوده که تعدادی از آنها اجرایی شده است.

فرماندار آمل، اجرایی شدن سد هراز به عنوان بزرگترین سد مخزنی شمال کشور، پیشرفت 85 درصد بیمارستان 220 تختخوابی دو راهی امامزاده عبدالله و 10 تختخوابی وانا لاریجان، بهره برداری از 10 سالن و فضای روباز ورزشی را از مهمترین طرحهای سفر دولت به این شهرستان اعلام کرد.

اکبرزاده اضافه کرد: در سفر چهارم دولت که به زودی انجام خواهد شد، عقب ماندگی های شهرستان در حوزه راه به خصوص جاده های بین راهی آمل به فریدونکنار، آمل به چمستان، آمل به بابل قدیم و جاده هراز وبرخی دیگر از طرحهایی که هنوز اجرایی نشده پیگیری خواهد شد.

وی از افتتاح کتابخانه عمومی شهر دابودشت و آغاز عملیات اجرایی سالن هشت هزار نفری، خوابگاه دانشجویی و ساختمان دانشگاه دامپزشکی همزمان با سفر دولت به شهرستان آمل خبر داد.

فرماندار آمل ادامه داد: استادیوم ورزشی پنج هزار نفری آمل که به همراه دو طرح ورزشی در شهرهای ساری و نور دردور سوم سفرهیئت دولت به مازندران حدود 75میلیارد ریال اعتباربه آنها اختصاص داده شده، باید سهم شهرستان مشخص شود.

اکبرزاده ادامه داد: استادیوم پنج هزارنفری  آمل تنها استادیوم ورزشی این شهر است که ازحدود چهار سال قبل تاکنون اجرایی شده و برابر برنامه زمان بندی شده عقب است.

One thought on “انتقاد فرماندار از روند کند ساخت استادیوم پنج هزارنفری آمل”
  1. از دلایل تاخیر پروژه ها می توان به عدم برخورد قانونی با مسببان تاخیر اشاره کرد. بدیهی است که هیچیک از مردم عادی مسبب تاخیر نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *