مدیر آموزش و پرورش آمل از آمادگی آملی‌ها جهت برگزاری راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

حمید محمدنسب امشب در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان در مرکز آموزشی پرورش استعدادهای درخشان شهید بهشتی اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش براساس تاکیدات وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش درباره عظیم‌ترین و مؤثرترین دستگاه دولتی ایفای نقش داشته و مدت زیادی است که به صورت جدی پیگیر مسائل مربوط به تعلیم و تربیت است.

وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت در آمل امسال کارنامه بسیار خوبی داشته و مهر ماه و سال تحصیلی جدید را با آرامش خاطر بسیار خوبی آغاز کرده است.

مدیر آموزش و پرورش آمل، آمل را از شهرستان‌های ممتازی دانست که نماینده وزارت آموزش و پرورش در بازدید از مراکز آموزشی آن رضایت خود را اعلام کردند، ابراز داشت: در زمینه سرویس مدرسه و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در ابتدای سال تحصیلی جدید در بحث ایمنی اقدامات مطلوبی انجام دادیم و به همین منظور همایش توجیهی سرویس مدرسه را به همراه نشست‌های هم‌اندیشی برگزار کردیم.

این مسئول در مورد برپایی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: این روز بزرگ امسال با عاشورای حسینی مصادف شده در این مورد هم منتظر تعیین روز دقیق آن از سوی مسئولان ارشد وزارت آموزش و پرورش هستیم که این مسئله نیاز به هم‌اندیشی کشوری دارد.

محمدنسب با اعلام اینکه بزرگ‌ترین گردهمایی ایثارگران فرهنگی شهرستان آمل در هفته دفاع مقدس امسال برگزار شد، گفت: جلسات شورای دبیران و شورای انجمن اولیا و مربیان منسجمی در این شهرستان داریم که می‌توان حاصل تلاش و کوشش مسئولان را والدین در مدارس مشاهده کنند.

این مسئول با اشاره به فعالیت در زمینه مبارزه با جنگ نرم دشمنان و ماهواره اذعان داشت: در حوزه ماهواره و بایدها و نبایدهای آن با همکاری بسیج دانش‌آموزی سپاه پاسداران ناحیه آمل اقدامات مطلوبی انجام گرفته که با استقبال پرشور دانش‌اموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها همراه بود.

وی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: بزرگ‌ترین گردهمایی مربیان، معلمان و مسئولان ورزشی شهرستان آمل به این مناسبت برپا شد.

مدیر آموزش و پرورش آمل در پایان برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای گامی دیگر در هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش دانست و متذکر شد: این المپیاد که به صورت سراسری دنبال می‌شود در همه مدارس این شهرستان توانسته شور و نشاط خاصی را حکمفرما کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *