فرمانده انتظامی شهرستان آمل ، از کشف 26 فقره سرقت با اجرای طرح های انتظامی و عملیاتی خبر داد.

سرهنگ ولی ا.. گنجیان مقدم با اعلام این خبر افزود : در راستای مبارزه با سرقت و افزایش امنیت اجتماعی ، قرارگاه مبارزه با سرقت از اوایل سال جاری در این فرماندهی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد : در همین ارتباط ماموران انتظامی این فرماندهی با اجرای طرح های مبارزه با سرقت در سطح شهرستان، در یک هفته گذشته موفق شدند با شناسایی و دستگیری تعداد زیادی متهم 26 فقره انواع سرقت را کشف و ضبط کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع سرقت و کاهش جرائم در دستور کار این فرماندهی قرار دارد افزود : نیروی انتظامی با تشدید اقدامات فرهنگی  و اجتماعی و برگزاری کلاس های آموزش همگانی ویژه اقشار مختلف جامعه سعی دارد تا با همراهی و همکاری مردم که بهترین و مهمترین پشتوانه طرح های پلیس است، راههای سرقت را بر روی سارقان ببندد.

گنجیان مقدم با تاکید بر تداوم طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان گفت : تأمین امنیت با برخورد مقتدرانه پلیس میسر می شود، که این امر نیز مستلزم رعایت و بکارگیری هشدارها و توصیه های پلیس از سوی شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان از شهروندان خواست : هرگونه اطلاعات و اخبار مربوط به حوادث و جرایم را با تلفن و با پیامک به شماره 110 مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *