هراز نیوز : ماموران پليس فتا شهرستان”آمل”مازندران،سارق اينترنتي که با جلب اعتماد رانندگان خودروهاي مسافربر کارت عابر بانک و رمز آن را سرقت مي کرد، شناسايي و دستگير کردند.

” سرهنگ ولي اله گنجيان ” فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت : در پي مراجعه افرادي به ماموران پليس فتا اين فرماندهي و اعلام سرقت کارت عابر بانک و برداشت وجه نقد از حسابشان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وي افزود : ماموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي موفق شدند ، رد متهم به سرقت را در شهرستان بابل بزنند و در اقدامي غافلگيرانه با هماهنگي قضايي و انتظامي اين فرد را دستگير کنند.

سرهنگ گنجيان در ادامه گفت : متهم که در بازجوئي هاي اوليه منکر هرگونه ارتکاب جرمي شد، پس از مواجهه با دلايل و مستندات به بزه انتسابي اعتراف کرد .

وي افزود : متهم در اظهارات خود به پليس گفت، تحت عنوان مسافر دربستي سوار خودروهاي عبوري شده و با برقراري تماس تلفني بصورت صوري براي انتقال وجه به حساب خود و به بهانه همراه نداشتن کارت عابر بانک براي دريافت وجه با سوء استفاده از اعتماد رانندگان اقدام به برداشت وجه از حساب اشخاص مي کردم.

اين مقام مسئول گفت : متهم دستگيرشده که انگيزه خود از اين عمل مجرمانه را تامين هزينه خريد و مصرف مواد مخدر عنوان کرده است با تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان با بيان اينکه شهروندان با توجه به توصيه ها و هشدارهاي پليسي مي توانند از وقوع بيشتر جرائم پيشگيري کنند ، گفت : اطلاعات محرمانه شامل رمز دوم، شماره شناسايي مشتريان (cvv 2) و ساير اطلاعات کارت و حساب بانکي خود را در اختيار افراد ناشناس قرار ندهيد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *