هراز نیوز: استاندار مازندران كه در همايش سي امين سالگرد تأسيس وزارت اطلاعات سخن مي گفت سالگرد تاسيس وزارت اطلاعات را تبريك و تهنيت گفت و از اقدامات خالصانه و مجاهدتهاي خاموش مديركل ، معاونين و پرسنل پرتلاش و گمنام اداره كل اطلاعات تقدير و تشكر كرد.

 

رئيس شوراي تامين استان در ادامه ايجاد امنيت پايدار سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي را بسيار مهم خواند و گفت : بدون امنيت هيچ برنامه اي در كشور قابل اجرا نيست و امنيت يكي از شاخصه هاي توسعه يافتگي به شمار مي رود و با مفاهيم قدرت ملي و منابع ملي گره خورده است .

استاندار مازندران تاكيد كرد : عقب افتادگي اقتصادي و توسعه نيافتگي در واقع بزرگترين تهديد امنيتي محسوب مي شود . زيرا پيامدهاي آن موجب تنش و بحران و همچنين زمينه ساز مداخلات خارجي مي شود و نا امني روند توسعه را به شدت مختل مي كند .
وي از مجاهدات بي نام و نشان سربازان آقا امام زمان (عج) از بدو تأسيس تاكنون تشكر نمود و گفت : انتظار ما اين است كه مديريت اطلاعات به سوي نگاه پژوهشي – تحقيقاتي – علمي و مشاركت محور حركت كند و تلاش مضاعف براي گسترش مشروعيت و اعتماد سازي بين نخبگان و گروه هاي سياسي و ذي نفوذ با هدف افزايش بيش از پيش چتر حمايتي نظام اطلاعاتي بر اين صنف و در نهايت گسترش حوزه طرفداران انقلاب مقدس اسلامي فراهم گردد
استاندار مازندران افزود : پروژه تبديل معاند به مخالف ، مخالف به منتقد و النهايه منتقد به موافق با جديت پيگيري شود تا شعاع دوستداران و طرفداران نظام مقدس جمهوري اسلامي گسترش يابد .
استاندار مازندران خواستار بهره گيري از نقد منصفانه براي اصلاح امور شد و تصريح نمود : تلاش نمائيد تا فضاي نشاط و پويايي در جامعه بخصوص رسانه ها و دانشگاهها در جهت گسترش اهداف انقلاب اسلامي را بيش از پيش تقويت نمائيد .
مقام عالي دولت در استان با اشاره به اينكه ترور شخصيت هزاران بار از ترور فيزيكي نابودكننده تر است بر حفظ آبروي مسلمانان تاكيد كرد و گفت : بايد سيادت اخلاقي و قانوني داشته باشيم .
دكتر ربيع فلاح عدم بروز هرگونه مشكل امنيتي و بي نظمي در يك سال گذشته در استان را قابل تقدير دانست و آن را از افتخارات مديريتي در كارنامه ي مجموعه مديريت استان اعلام كرد و تاكيد كرد : امنيت مردم محور و اجتماع محور مشي دولت تدبير و اميد در طراحي هاي امنيتي در استان و البته در كشور مي باشد كه خوشبختانه ضامن گسترش فعاليت ها و تعميق گفتمان هاي اصيل در كشور شده است .

وي در پايان تلاش نيروهاي اطلاعاتي در استان را ستود و گفت : تلاش شما در اداره كل اطلاعات ضامن امنيت و اقتدار براي ايران اسلامي و ديار ولايتمدار مازندران است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *