رییس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی: 

نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس، سوم دی ماه شروع می‌شود

خبرگزاری پانا: رییس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نام نویسی از داوطبان نمایندگی این دوره از مجلس از سوم دی ماه آینده به مدت یک هفته شروع می شود.

 

پرویز آژیده در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان افزود: بر اساس قانون انتخابات، ثبت نام از تمام افراد متقاضی برای نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری ها و ستادهای انتخاباتی مستقر در استانداری ها و وزارت کشور صورت خواهد گرفت.

وی گفت: مهلت ثبت نام فقط یک هفته بوده و تمدید آن ممکن نیست و بر همین اساس باید کسانی که قصد داوطلبی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، در مهلت مقرر نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

آژیده، با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات، گفت: این دوره از انتخابات مجلس به دلیل تحولات سیاسی منطقه و مسایلی داخلی از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید همه مسوولان و دست اندرکاران جریان برگزاری انتخابات و همچنین مردم همیشه در صحنه، کمک نمایند این صحنه سیاسی به بهترین شکل ممکن رقم بخورد.

وی اظهارکرد: روند اجرای مقدمات انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی توسط ستاد استانی آرام و سالم بوده و تمام برنامه ها به طور منظم پیش می رود و در این زمینه تمام تلاش مجریان، حضور حداکثری و برگزاری سالم انتخابات می باشد.

آژیده یاد آورشد: ستاد استانی، از مدت ها قبل فعالیت های مقدماتی خود را شروع کرده و هم اکنون در تمام شهرستان های 20 گانه استان، ستادها با کمیته های هفت گانه فعال شده و به طور مرتب جلسات خود را برگزار می کنند.

وی افزود: کمیته اجرایی، فنی و فناوری، اطلاع رسانی، آموزش، پشتیبانی و تدارکات، امنیتی و انتظامی، حقوقی و حفاظت جزو کمیته های هفت گانه ستاد استانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که هر کدام به تدریج و بر اساس تقویم ابلاغی وزارت کشور، فعال شده اند.

آژیده گفت: هیچ گونه دغدغه ای دررابطه با فراهم سازی تمهیدات برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در آذربایجان شرقی اعم از شهرها و روستاها وجود ندارد.

در این جلسه همچنین مسئولین کمیته های مختلف ستاد ضمن بیان اهم اقدامات خود، برنامه های کمیته های مربوطه را تشریح و بررسی کردند.
انجام نظرسنجی، برپایی همایش های عمومی و تخصصی، برگزاری نشستهای مشترک با هیئت های نظارت استان و شهرستان ها، و نحوه تجهیز سخت افزاری حوزه های رای گیری از جمله تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد انتخابات استان بود.
آذربایجان شرقی با سه میلیون و 600 هزار نفر جمعیت و 20 شهرستان و 13 حوزه انتخابیه صاحب 19 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *