هراز نیوز: کارمند يکي از شعبات بيمه در شهرستان آمل كه با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود، دو ميليارد ريال اختلاس كرده بود، توسط پليس فتا ويژه شرق استان تهران دستگير شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ “سامان محمدي” رييس پليس فتا ويژه شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت : در پي شکايت نماينده حقوقي يکي از شرکت هاي بيمه مبني براينکه کارمند يکي از شعبات در شهرستان آمل از توابع استان مازندران اقدام به برداشت ازحساب شرکت به نفع خود کرده است ، كارشناسان پليس فتا استان،رسيدگي به اين موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: در بررسي هاي اسناد و مدارک موجود مشخص شد ، متهم که به عنوان کارشناس امورمالي و در مديريت مالي شرکت مشغول به کار و با سيستم مالي و برنامه رايانه اي مربوطه آشنايي داشته ،باسوء استفاده از نام کاربري ساير همکاران خود به سيستم مالي شرکت وازد شده و با جابه جايي برخي اعداد و ارقام و حساب سازي و جعل سند، مبالغي از منابع مالي شرکت را به نفع خودش برداشت کرده و از سال گذشته تاکنون نيز متواري مي باشد.

اين مقام انتظامي با اشاره به مخفي شدن متهم در شهرستان ورامين تصريح کرد: براساس يک برنامه ريزي حساب شده مخفيگاه متهم شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه وي دستگير شد.

“محمدي” با اشاره به اينكه ، متهم دستگير شده دو ميليارد ريال با سوء استفاده از نام کاربري ساير همکاران خود از حساب شرکت بيمه به صورت غيرمجاز برداشت کرده است، تصريح كرد:وي جهت سير ديگرمراحل قضايي تحويل شعبه سوم دادياري داسراي عمومي و انقلاب شهرستان ورامين شده و از آن طريق روانه زندان گرديد.

سرهنگ محمدي به شرکتهاي مالي و بيمه اي توصيه نمود که با محدود کردن تعدادکاربران خود وعدم واگذاري گذرواژه دسترسي به سيستم و منابع مالي زمينه اين قبيل کلاهبرداري ها را از بين ببرند.

2 thoughts on “اختلاس دو ميلياردي با سوء استفاده از موقعيت شغلي بيمه”
  1. حالا کی بوده ؟ کدوم بیمه ؟ کسی از دوستان آمار نداره؟

  2. بدبخت به خاطر200 تومن خودتو خاک بر سر کردی واقعا احمق بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *