هراز نیوز: شاعره آملی با ارسال دو شعر خود به سازمان جهانی یونیسف موفق به کسب جایزه ارزشمند این سازمان شد.
فاطمه هادی‌زاده شاعره آملی در گفت‌وگو با خبرنگار هرازنیوز با بیان اینکه برای نخستین بار در ایران بسته‌های آموزشی بهداشتی «با ما سالم بمانید» به چاپ رسیده است، اظهار کرد: این مجموعه به صورت پکیج با 6 کتابچه است که به صورت شعر در شهرستان آمل به چاپ رسیده است.
وی با بیان اینکه در همه این کتابچه‌ها نکته‌های بهداشتی به صورت شعر قلم زده شد، بیان داشت: برای نخستین‌بار در سال 84 کتابچه شعر درباره HIV به یونیسف جهانی ارسال شد که به آن جایزه تعلق گرفت.
هادی‌زاده با اعلام اینکه امسال برای بار دوم کتابچه شعر «به من می‌گویند HIV » به سازمان یونیسف جهانی راه یافت، اذعان داشت: از این سازمان حدود 500 هزار تومان جایزه اهدا شد.
نخستین نویسنده و شاعر کودکان و نوجوانان در آمل از کسب رتبه برتری این آثار در جشنواره رسانه ملی خبر داد و گفت: این جشنواره در آبان‌ماه سال گذشته برگزار شد.
وی که شعر را از 12 سالگی آغاز کرده است، مهم‌ترین خواسته‌اش را حمایت مسئولان شهرستانی و استانی برای انتشار و جذب اسپانسر کتابچه‌هایش بیان کرد و گفت: تاکنون به غیر از سازمان پسماند این شهرستان برای چاپ کتاب‌ها تاکنون حمایتی از سوی اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی مازندران صورت نگرفته است.
هادی‌زاده ادامه داد: هم‌اکنون دو رمان بلند در دست دارم که نیاز به اسپانسر برای چاپ دارد.
شاعره آملی با اشاره به موضوعات این دو رمان بیان داشت: رمان اول ارتباط با خدا بوده و کتاب دوم هم تقدیم به افرادی است که به عنوان قشر زحمتکش در جامعه مشاهده نمی‌شوند،است.
 هراز نیوز، کبریا مقدس
با ما سالم بمانید
فاطمه هادی زاده
One thought on “از آمل تا یونیسف /گفتگو با فاطمه هادی‌زاده”
  1. احسنت به شما که برای کشور و شهرمان افتخار کسب کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *