هراز نیوز :

عزل یک مدیردر شهرداری آمل 

 خبر اول اینکه با خبر شدیم مدیرعامل یکی از سازمان های شهرداری آمل که در زمان مسوولیتش نسبت به رسانه ها بی تفاوت بود ودر زمینه عملکردش بی اکثر رسانه ها  پاسخگو نبود به دلایلی نا گفته عزل شد .

ابوطالبی: روحانی مذاکرات پنهان 2ساله با امریکا را شفاف کرد

 معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر با یادآوری اینکه در دولت قبل به مدت دوسال مذاکرات مخفیانه با امریکا انجام شد، نوشت: از زمانی که در دولت جدید تعاملات ایران و امریکا علنی شد، عده ای نگران شدند و اعتراضات شروع شد.

 

«فاطمه هاشمی» تبرئه شد
فاطمه هاشمی تبرئه شد.«سیدوحید ابوالمعالی» وکیل وی به ایسنا خبر داد که قضات شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، 19 شهریور رأی بر برائت موکلش صادر کرده‌اند. 21 مرداد سال گذشته مطلبی تحت عنوان «آقای لاریجانی! ای کاش مهدی برادر شما بود» به نقل از فاطمه هاشمی در یکی از سایت‌ها منتشر و باعث شد نماینده دادستان به اتهام نشر اکاذیب علیه وی اعلام جرم کند. بنابراین گزارش رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب حکم به محکومیت فاطمه هاشمی  داد که با اعتراض به رأی صادره، پرونده به شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شد.

آزادی کارگران  با وساطت فرماندار
هشت کارگر احضار شده کارخانه کاشی گیلانا آزاد شدند. به گزارش ایلنا این هشت نفر توسط پلیس امنیت منجیل احضار شده بودند. احضار این کارگران در پنجمین روز اعتراضات صنفی ۱۵۰ کارگر کارخانه کاشی گیلانا صورت گرفته بود.گفته می‌شود این هشت کارگر با وساطت فرماندار منجیل بدون سپردن هرگونه تعهد یا تأمین هرنوع قرار قانونی آزاد شدند.
ارسال پرونده مرتضوی به وزارت اطلاعات
پرونده سعید مرتضوی به وزارت اطلاعات رفت. «مصطفی ترک همدانی» یکی از شاکیان مرتضوی خبر داد که «ادامه تحقیقات پرونده رسیدگی به تخلفات اتفاق افتاده در سازمان تأمین اجتماعی در دوران تصدی‌گری مرتضوی به وزارت اطلاعات واگذار شده است» به گزارش ایلنا و به گفته ترک همدانی «این تصمیم به درخواست وکیل شاکیان پرونده تخلفات سعید مرتضوی مطرح و مورد موافقت بازپرس پرونده نیز قرار گرفته است» ، وی گفت که«به موجب قانون ارتقای سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد اداری، کار‌شناسان وزارت اطلاعات می‌توانند به عنوان ضابط قضایی خاص به پرونده‌های مربوط به مفاسد اقتصادی کلان رسیدگی کنند.» این وکیل دادگستری ادامه داد: براین اساس چون شکایت کارگران معترض به عملکرد مدیرعامل پیشین سازمان تأمین اجتماعی برمبنای گزارش هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی طرح شده و در ادامه تشکیل پرونده قضایی نیز تحقیقات بازپرسی تا اندازه‌ای صورت گرفته است بنابراین ادامه روند تکمیل این پرونده به استناد قانون به وزارت اطلاعات محول شده است و پس از تحقیقات وزارت اطلاعات به شعبه بازپرسی ارجاع داده خواهد شد.

3 thoughts on “عزل یکی از مدیران شهرداری آمل / ارسال پرونده “م” به وزارت اطلاعات/آزادی کارگران با وساطت فرماندار”
  1. به مناسبت هفته دفاع مقدس

    ساختمان جدید اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) آمل افتتاح می‌شود

    رئیس بیمارستان امام رضا(ع) آمل گفت: ساختمان جدید مرکز اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) آمل به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

    عباس قدیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان کرد: ساختمان جدید و بازسازی شده مرکز اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) آمل به مناسبت هفته دفاع مقدس اواخر هفته آینده با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی اظهار کرد: فضای قدیمی بخش اورژانس این بیمارستان در بازسازی و مرمت جدید کاملا تخریب شده و فضای جدید به مساحت 250 متر مربع در نظر گرفته شد که حدود 60 متر آن نیز به عنوان سوئیت برای استراحت پرسنل اختصاص یافت.

    قدیر با بیان اینکه ساختمان قدیمی اورژانس این بیمارستان بازسازی شده و هم‌اکنون فضای اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) به امکانات مانیتورینگ، اکسیژن سانترال و مرکزی، اتاق پیشرفته CPR احیای قلبی و سرویس بهداشتی مرمت، بازسازی و تجهیز شد، تصریح کرد: با بازسازی‌های انجام شده هم‌اکنون مرکز اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) آمل یکی از نمونه‌ترین و شاخص‌ترین اورژانس‌های سطح مازندران محسوب می‌شود.

    رئیس بیمارستان امام رضا(ع) آمل اذعان کرد: با توجه به اینکه مدیریت اورژانس آمل به فردی از خانواده پزشکان واگذار شده که در داخل مجموعه کار می‌کند به نوعی این مهم درون‌سپاری شده و مدیریت جدید هزینه‌های بازسازی و ترمیم ساختمان قدیمی را تقبل کرده و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این بخش هزینه‌ای را متقبل نشد.

    وی هزینه ساختمان جدید و بازسازی شده مرکز اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) آمل را حدود 2 میلیارد ریال برآورد کرد.

    قدیر درباره ساخت سر درب بیمارستان امام رضا(ع) نیز خاطرنشان کرد: این سر درب با حمایت خیران ساخته شده است.

    این مسئول هزینه ساخت سر درب جدید این مرکز بهداشتی و درمانی آمل را بیش از یک‌ میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد.

    انتهای پیام/86012/ر20/پ3003

  2. ايا الف. م بوده است اوچه گونه به اين سمت بدون تجربه دست يافت . پس نشان دهنده ضعف شديد شهرداري امل است

  3. ضعف شهرداریک طرف قضیه است شورای محترم چرانظارت نداشت به امیدروزهای بهتربانظارت بیشتر شورا,چون شهردارمعصوم نیست!! یاعلی مدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *