هراز نیوز : شش مرد خطرناک با حمله به خانه‌های پایتخت‌نشینان و سفرهای تبهکارانه به شهرهای شمالی به زورگیری وحشت‌آور دست می‌زدند.
از روز 29 مردادماه سال جاری وقتی خانه زن 50 ساله‌ای در سیدخندان مورد حمله مردان خشن قرار گرفت تیمی از کلانتری 120 پایتخت در تحقیقات ابتدایی خود را در برابر شبکه‌ای مخوف دید.
ردیابی این دزدان که دست به سرقت طلایی از خانه طعمه‌شان زده بودند با دستور دادیار شعبه 4 دادسرای ناحیه 34 تهران پیش روی تیمی از پایگاه 4 پلیس آگاهی قرار گرفت.
این زن که هنوز وحشت‌زده بود و صدایش می‌لرزید به کارآگاهان گفت: ساعت 9 شب 29مردادماه در خانه‌ام در حال تماشای تلویزیون بودم که ناگهان صدای شکسته شدن در را شنیدم. هنوز شوکه بودم که سه مرد جوان و قوی هیکل را بالای سر خود دیدم آن‌ها با تهدید چاقو از من خواستند داد و فریاد نکنم سپس افشانه به صورتم پاشیدند. مرا به داخل یکی از اتاق‌ها بردند و پس از سرقت طلا و جواهرات که همراهم بود زندانی‌ام کردند و پا به فرار گذاشتند. 15 دقیقه‌ای نگذشته بود که شوهرم به خانه آمد و مرا نجات داد.
کارآگاهان که در بررسی‌های میدانی دیدند خانه این زن مجهز به دوربین های مداربسته است در بازبینی فیلم‌ها متوجه شدند دزدان با ترک محل سرقت سوار پراید سفیدرنگی شده و به همراه چهارمین عضو باند که پشت فرمان بود آنجا را ترک کردند.
در حالی که تجسس‌ها برای ردیابی این دزدان خشن ادامه داشت اعضای یک باند موازی تبهکار که از زورگیران اسلامشهر بودند و روز 20 مردادماه در دام تیمی از پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران گرفتار شده بودند، سرنخی از مهاجمان جسور را در اختیار تیم تحقیق قرار دادند.
با لو رفتن رئیس جدید شبکه دزدان به نام «علی» وقتی عکس وی از سیستم جامع پلیس به دست آمد زن 50 ساله‌ وی را شناسایی کرد و گفت که «علی» یکی از همان سه مرد مهاجم بوده است. همین کافی بود تا تجسس‌ها روی این مرد تبهکار متمرکز شود.
سپس کارآگاهان پی بردند علی یکی از شرورهای اسلامشهر و رباط‌کریم است که بارها به خاطر کلکسیونی از جرایم دستگیر و زندانی شده است.
علی تحت تعقیب قرار گرفت و کارآگاهان با بررسی روابط مرموز وی با دوستانش توانستند پنج نوچه وی به نام‌های «مرتضی»، «مجید»، «کریم»، «علی» و «حمید»‌را شناسایی کنند.
این شش مرد خطرناک روز 20 شهریورماه در عملیات همزمان کارآگاهان غافلگیر شدند و به دام افتادند.
این مردان تبهکار که باور نداشتند دستگیر می‌شوند وقتی دیدند از سوی آخرین طعمه‌شان شناسایی شدند افشاگری کردند و به حمله‌های مشابه به خانه‌ها در پاسداران، ولیعصر، کردستان و همچنین اقدامات مشابه با سفر به شهرهای ساری، بابل و شاهرود اعتراف کردند. علی – رئیس دزدان- به افسر بازجو گفت: درهای ورودی خانه‌ها را می‌شکستیم و در صورتی که صاحبخانه در خانه حضور داشت با تهدید چاقو اقدام به بستن دست و پای آن‌ها کرده و سرقت را انجام می‌دادیم.
وی افزود: هیچگاه اطلاعی از حضور صاحبخانه‌ها نداشتیم و برایمان تفاوتی نداشت اگر نبودند راحت‌تر دست به سرقت می‌زدیم و اگر حضور داشتند با خشونت آن‌ها را زندانی کرده و سرقت‌هایمان را انجام می‌دادیم.
کارآگاهان که توانسته بودند پرده از زورگیری‌های اعضای این باند مخوف در پایتخت بردارند دریافتند این دزدان روزها در اسلامشهر و رباط‌کریم به کیـــف‌قاپی، گردنبند قاپی و سرقت از خانه‌ها دست می‌زدند و شب‌ها با سفر به تهران سرقت‌هایشان را ادامه می‌دادند.
بنابر این گزارش، با توجه به نتایج تجسس‌های پلیسی و از آنجایی که گستردگی جغرافیایی اقدامات گردانندگان این شبکه مخوف، در تهران و شهرهای مختلف بوده است، دادیار پرونده خواستار انتشار تصاویر علی و نوچه‌هایش شد و از کسانی که در دام‌های مشابهی گرفتار این زورگیران شده‌اند، خواست به پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند. شوک

2 thoughts on “6 مرد خطر ناک پایتخت نشین عامل دزدی های ساری و بابل بودند +عکس”
  1. این یعنی اقتدار نیرو
    بعد از کلی جرم دستگیر میکنن

  2. خدا پدر دوربین مداربسته رو بيامرزه.. بلکه دزدان پیدا شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *