هراز نیوز: آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) اداره اوقاف و امورخیریه آمل با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه آمل، هیئت همراه، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل و کارکنان اداره برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، در این مراسم با تقدیر از زحمات آقای جعفر قنبری فرمانده پیشین پایگاه مقاومت، گفت: امید داریم برادر بسیجی آقای کمیل حسن زاده با وجود روحیه جهادی خود بتوانند در پیشبرد امور و فعالیت های محوله بسیج موفق و سربلند باشند.

وی با اشاره به جایگاه بسیج، بیان داشت: بسیج نقش محوری و ارزنده ای در نظام اسلامی دارد که باید از ظرفیت های گرانقدر آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با بیان این که بسیج می تواند نقش والایی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد، خاطرنشان کرد: بسیج می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود خود نقش بسزایی در خنثی سازی برنامه های شوم دشمنان در عرصه فرهنگی ایفا کند.

 حجت الاسلام علیخانی با اشاره به این که سیره عملی بسیجیان باید حرکت در مسیر اهداف و آرمان های والای عاشورای حسینی باشد و آنان آرمان های والای این حماسه را به عنوان الگویی ارزنده برای خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: همان گونه که شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس در امتداد نهضت والای حسینی حرکت کردند بسیجیان نیز باید این راه را به بهترین نحو ممکن ادامه دهند.

عباس عباس تبار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه آمل در این مراسم با بیان این که ضرورت نهضت روشنگری و آگاه سازی خانواده ها از مضرات شبکه های ماهواره ای باید وجود داشته باشد، گفت: این شبکه ها تاثیر منفی بر کانون خانواده داشته و آسیب های بسیاری می تواند ایجاد کنند.

وی با اشاره به این که دشمنان در جنگ نرم به دنبال تحقق اهداف و برنامه های خود هستند، تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای نیز تلاش دارند تا در راستای سست کردن بنیان های اجتماعی گام بردارند.

گفتنی است؛ در این مراسم برادر بسیجی آقای کمیل حسن زاده به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) اداره اوقاف و امورخیریه آمل معرفی شد.

3 thoughts on “حاج کمیل فرمانده پایگاه حمزه سیدالشهدا اوقاف آمل شد+ عکس”
  1. درود برشما آقاكميل وجناب آقاي عباس تبار

  2. باسلام ، بسیار انتخاب خوب و مناسبی بوده امیدوارم همانند مسئولیتهای قبلی که موفق بوده پیروز و مستدام باشند

  3. سلام حاج کمیل انشاالله درتمام مراحل زندگی موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *