با شگفتی تمام، در جمع اهالی و مسئولان فرمودند”شهرک بهشتی دیگر کجاست”که با خنده ی سایرین روبرو گشته و بعد از گذشت چند ساعت،با موقعیت کنونی اش که شهرک شهید بهشتی بود آشنا گشت….

به گزارش سرويس سياسي شبكه خبري آتي نيوز؛یک سایت خبری محلی شاهرود در تازه ترین مطلب خود نوشته است:
“در مراسمی که به مناسبت افتتاحیه سالن سرپوشیده ی شهید بهشتی واقع در شهرک بهشتی شاهرود برپا شده بود، گروهی از مسئولان اجرایی شهرداری و فرمانداری و نیز استاندار محترم استان سمنان حضور به هم رسانیده بودند.
پس از اتمام مراسم، اهالی شهرک بهشتی با جدیت تمام، از استاندار بازدید از این شهرک را خواستار شدند و خواهان نظارت بر محرومیت های محلی و مردمی این منطقه و برقراری عدالت در استان و شاهرود در رسیدگی به مناطق مختلف شهر و نیز بررسی چرایی عدم رسیدگی و پاسخگویی مسئولان شهر، شدند.
پس از بیان تقاضا از استاندار، جناب آقای مهندس بندر آبادی که انصافا عضو ثابت در مراسم افتتاحیه و اختتامیه و بازگشایی معمولا طرح های کوچک هستند( حال به دلیل نبود طرح های بزرگ و پیشرفته و یا به دلیل هویدا گشتن در بین مردم و یا … )، با شگفتی تمام، در جمع اهالی و مسئولان فرمودند”شهرک بهشتی دیگر کجاست”که با خنده ی سایرین روبرو گشته و بعد از گذشت چند ساعت، با موقعیت کنونی اش که شهرک شهید بهشتی بود آشنا گشت.

بنظر مي رسد اگر شاهرود از وجود فرمانداری بومی برخوردار می بود وضعیت به این اسفناکی بود؟اگر فرمانداری از بطن شهر داشتیم باز هم موقعیت خود را گم میکرد و باعث برخواستن آه از نهاد همشهریانمان میشد؟

کاش شاهرود هم مانند سمنان بر لزوم فرماندار از نوع بومی اش پافشاری می نمود.”
مهدی بندرآبادی هفتم تیرماه 89 به عنوان فرماندار شهرستان شاهرود منصوب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *