رحیم قاسمی طوسی به عنوان نخستین فرماندار شهرستان نکا در دولت تدبير و اميد معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی رستمی، معاون سياسي امنيتي و اجتماعی استانداري مازندران در آیین تودیع و معارفه ی فرماندار نکا، بیان داشت: دنیا، عرصه امتحان انسان، لحظه لحظه دنیا در تغییر و تحول است و تغییر جزیی از سرنوشت محتوم آدمی است.

یونسی، مسوولیت را ناموس شهیدان و مردم و یک امانت در نزد فرد مسوول توصیف نمود و خاطر نشان ساخت: بی معرفتی است اگر انسان، ناموس و امانت مردم و شهیدان والامقام را طعمه مطامع خویش قرار دهد.

وی با بیان این که فرد مسوول، فقط باید به خدا بیندیشد و در جهت رضای مطلق او حرکت و ایفای نقش نماید، یاد آور گشت: انسان مسوول و متعهد می بایست در میان مردم حضور یابد و با آنان حشر و نشر و مثل آنان زندگی کند و در راستای احقاق حقوق آنان مجاهده نماید.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعی استاندار، بر بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و توانمندی های مردمی در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: استفاده از مشارکت فکری صاحب نظران، نخبگان و دانشگاهیان در توسعه شهرستان، از دیگر اقداماتی است که انتظار می رود، فرمانداران و مدیران در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه هم چنین بر احداث بازارچه هایی برای عرضه تولیدات محلی قابل ارایه به گردشگران در جهت شکوفایی اقتصاد شهرستان و حمایت از تولیدکنندگان بومی تاکید نمود.

یونسی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دولت یازدهم با شعار اعتدال، تدبیر و امید کارش را آغاز نمود و تداوم بخشید، تصریح کرد: این شعار مورد اقبال مردم قرار گرفت و بحمد اله با تلاش دولت تدبیر و امید، آرامش به جامعه بازگشت و تورم تا حدودی مهار شد که قطعا تاثیرش  را بر آینده اقتصاد کشور خواهد گذاشت.

وی از جلوه های بارز شعار دولت در حوزه سیاست خارجی را تعامل با جهان به جای تخاصم دانست و یاد آور شد: امروز، دنیا با نام جمهوری اسلامی ایران با منزلت برخورد می نماید.

یونسی با اشاره به این که امروز، دولت، دولت همه ی مردم است، اظهار داشت: در سال گذشته تنها 25 درصد از بودجه استان تحقق یافت، اما اینک تلاش بر سر تحقق کل بودجه بیش از 420 میلیارد تومانی مازندران است و اهتمام فراوانی برای جذب بودجه های ملی در جهت ایجاد و تقویت زیرساخت های استان از سوی استاندار مازندران صورت می گیرد.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعی استاندار، خاطر نشان ساخت: با توجه به مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، تنها راه شکوفایی، اعتلا و بالندگی وطن عزیز ایران اسلامی، تلاش در سایه هم دلی، اتحاد، اعتماد و عزم و اراده ملی و بهره گیری از همه ظرفیت های کشور و استان در پرتو منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

گفتني ست در این مراسم که امام جمعه نکا، فرماندار گلوگاه، برخی مدیران ستادی استانداری، مدیران شهرستانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، از تلاش های علی رجبی، فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر به عمل آمد و رحیم قاسمی طوسی به عنوان فرماندار جديد نكا معرفي شد

در اين مراسم امام جمعه نكا نيز طي سخناني اهميت بهره گيري از فرصت خدمت را برشمرد و خواستار استفاده از فرصتها براي خدمت به مردم شد .

حجت الاسلام و المسلمين محمدي لائيني ايثارگري ، اتصال به دودمان شهدا و اهل شهر نكا بودن را از امتيازات فرماندار جديد ذكر كرد و گفت : با اين ويژگيها و به خاطرانتظار مردم ، کار آقای طوسی سخت تر است


“>نخستین فرماندار شهرستان نکا در دولت تدبير و اميد معرفي شد
“>نخستین فرماندار شهرستان نکا در دولت تدبير و اميد معرفي شد
“>نخستین فرماندار شهرستان نکا در دولت تدبير و اميد معرفي شد
“>نخستین فرماندار شهرستان نکا در دولت تدبير و اميد معرفي شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *