به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان آمل:در نشستي که با حضور فرماندار ويژه اين شهرستان،مهندس کلانتر معاون مديرکل منابع انساني شرکت توانيرکشور،مهندس اسدي گرجي معاون منابع انساني توزيع برق مازندران و مهندس قاسمي مدير شرکت توزيع برق شهرستان آمل برگزار شد طرح دو قطبي شدن و يا دو امور شدن شرکت توانير شهرستان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

ابتدا شفيع‌زاده فرماندار ويژه شهرستان ضمن تشکر از دغدغه توانير در خصوص ارائه خدمت مطلوبتر به مشترکين و مردم گفت: پتانسيل و ظرفيت شهرستان آمل بر کسي پوشيده نيست و آمل شهرستاني توريستي است و با توجه به سابقه خدمتي خود در اداره خدماتي مي‌توان گفت که جاي کار و خدمت بيشتر در شهرستان وجود دارد.

معاون استاندار و فرماندار ويژه آمل افزود: اين طرح  در کم کردن پيچ و خم اداري و روان کردن بروکراسي اداري نقش بسزايي مي‌تواند داشته باشد و ما اين اتفاق را به فال نيک مي‌گيريم.

 مهندس اسدي گرجي نيز با اشاره به گستردگي حوزه شهرستان گفت: با توجه به اينکه شرکت توانير در ارائه خدمات بهينه و مطلوب به مشترکين اين شهرستان افزايش قطب را در برنامه کاري خود داشته و تقسيمات سه گانه‌اي را در حوضه برق دشت‌سر – امام‌زاده عبدا… و دابودشت برنامه ريزي نمود، در نظر دارد جهت خدمات‌دهي مطلوبتربه شهروندان،تغييرات اساسي را در ساختار برق شهرستان که همراه خواهد بود با دوقطبي شدن برق شهرستان به شرقي و غربي انجام دهد.

معاون منابع انساني توزيع برق مازندران افزود:در نظر است با توجه به گستردگي حوزه جغرافيايي شهرستان آمل و رويکردي که در توانير وجود دارد اين فرايند دوقطبي نمودن شرقي و غربي را با کمک فرمانداري طي نماييم.

 در ادامه اين نشست مهندس کلانتر معاون مديرکل منابع انساني شرکت توانيرکشوردر خصوص هدف از اين نشست اظهار داشت:ساختار مناسبي که منتج به افق مناسب شود را در شهرستان دنبال مي‌کنيم و بر همين اساس شخصا آمديم تا آنچه که از شعاع ديد ما خارج است را  بهتر لمس کنيم.

وي افزود:با توجه به هزينه بر بودن اجراي اين طرح،خواستيم درخشندگي ويا مضرات اين طرح را در استان و شهرستان بررسي داشته باشيم.

کلانتر هدف نهايي اين طرح را خدمت رساني بهتر به مردم اعلام کرد و اذعان داشت:گرچه اجراي اين طرح افزايش هزينه در در بر دارد ولي توانير حاضر است با تقبل نمودن اين هزينه و در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم اين کار را انجام دهد.

در پايان اين نشست قاسمي رئيس شرکت توزيع برق شهرستان با مثبت ارزيابي کردن اين طرح اظهار داشت:بي شک اتفاق خوبي با دو امور شدن شرکت توزيع برق شهرستان در نحوه پاسخگويي به مردم خواهد افتاد.

وي متوسط فاصله زماني خاموشي در شهرستان را 54 دقيقه اعلام کرد و افزود:در شرايط و امکانات حاضر متوسط فاصله زماني خاموشي ما 54 دقيقه است که با با اجرايي شدن اين طرح  اين مدت زماني به 40 دقيقه کاهش مي‌يابد که اين امر اثر گذاري خوبي را نويد مي‌دهد و همچنين اين طرح افزايش اعتبار را نيز با خود به همراه دارد.

قاسمي تعداد مشترکين برق شهرستان را حدود 200 هزار خبر داد و اذعان داشت:با دو امور شدن شرکت توزيع برق آمل بيش از 80 هزار مشترک در قسمت شرقي و مابقي در قسمت غربي قرار خواهند گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *