هراز نیوز: حدود 40 مسافر اتوبوسی که از تهران به بجنورد توسط یکی از شرکت های تعاونی پایانه مسافربری شرق تهران در جاده هراز در حرکت بودند، در ابتدای ورودی شهرآمل به علت نقص فنی اتوبوس سرگردان شدند.

 

یکی از مسافران این اتوبوس روز جمعه به خبرنگار ایرنا در آمل گفت: زمان حرکت اتوبوس که از تعاونی15 پایانه مسافربری شرق تهران به سمت بجنورد که حدود 40مسافر سوار کرده بود، ساعت 20 و30دقیقه پنجشنبه شب بود و ازحدود ساعت 12 شب پس از رسیدن به شهر آمل و ورودی میدان امام حسین(ع) این شهر به علت نقص فنی متوقف شد.

‘علی اصغرمهنایی’ افزود: پس از گذشت چند ساعت و برطرف نشدن نقص فنی اتوبوس که از قسمت ترمز بود، مسافران خسته، کلافه و گرسنه بابت معطلی از چند ساعت تاخیر به راننده اعتراض کردند.

وی افزود: متاسفانه راننده پاسخ صریح و شفافی به مسافران نمی داد و آنان برای عزیمت به مقصد و رساندن تعدادی از مسافرانی که بیمار بودند، با چند اتوبوس عبوری از جاده آمل اقدام می کردند.

این مسافر که کارمند جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی نیز بود، ادامه داد: پس گذشته چند ساعت از این ماجرا و نخستین ساعات بامداد جمعه، مسافران اتوبوس با تماس به مسئولان پایانه های مسافربری خراسان شمالی و شرق تهران، خواهان اعزام اتوبوس جایگزین شده بودند، که هر یک در پاسخ هایشان همدیگر را مسئول خطاب می کردند و درنهایت اقدامی از سوی آنها انجام نشد.

مهنایی تصریح کرد: از طریق پلیس راه مازندران پیگیر وشاکی راننده بی تفاوت اتوبوس در قبال مسافران شده بودیم که درنهایت با همکاری ‘ سرهنگ جعفرمحمدنژاد’ فرمانده پلیس راه مازندران، وحضور عوامل پلیس راه شهرستان آمل و الزام راننده برای گرفتن اتوبوس های توراهی برای مسافران باقیمانده اقدام شد.

وی با بیان اینکه در این مدت شمار زیادی از مسافران در کنار جاده وبه علت بی تفاوتی راننده آمل را ترک کردند، اضافه کرد: متاسفانه مسافران باقیمانده اتوبوس که حدود 10تا 15 نفربودند، پس از گذشته حدود 12 ساعت با اتوبوس جایگزین عازم بجنورد شدند.

وی، از مسئولان پایانه مسافربری شرق تهران خواهانه برخورد به راننده سهل انگار به مسافران و جدیدیت برای سوار کردن مسافران در اتوبوس های قابل اطمینان شد.

One thought on “سرگردانی 12 ساعته 40 مسافر اتوبوس تهران- بجنورد در آمل”
  1. سوال: اگر خانواده مسئواین باشند هم این قدر بی تفاوتی خواهد بود؟
    پاسخ: (به سبک آن عزیز سفر کرده محمود احمدی نژاد) من از شما یک سوال می پرسم” آیا خانواده مسئولین اصلا اتوبوس سوار می شوند؟”…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *