جلسه اي  با حضور يدا… اكبرزاده فرماندار شهرستان آمل امیر سلیمانی شهردار و كليه مسئولين شهري در رابطه با ساماندهي محله امت آباد (دباغچال) برگزار شد و با توجه به مصوبه شوراي اسلامي شهر آمل عمليات اجرايي منطقه امت آباد آغاز شد .

شهردار آمل با تاکید بر لزوم اجرای راهکارهای محرومیت زدایی از مناطق محروم گفت : طي بازدیدي كه در گذشته از منطقه محروم امت آباد بهمراه معاونین ، مديران عامل سازمان هاي وابسته و برخي از مسئولين دواير شهرداري داشتيم ، دستوراتی در خصوص رفع مشکلات این منطقه صادر شد كه در دست اجراست .

اميرسليماني شالوده و زیربنای تشکیل شهرداری ها را خدمت رسانی مطلوب و کارآمد به شهروندان عنوان کرد و گفت : اين منطقه به لحاظ اينكه يكي از مناطق كمتر توسعه يافته شهري محسوب مي شود توانايي اين را دارد كه مورد توجه بيشتر قرار گيرد و اين حق مسلم اقشار محروم و پائين دست شهر بوده كه بايستي با سرعت و توسعه بيشتر حداقل هاي عمران و آباداني را در اين مناطق فراهم ساخت .

شهردار آمل با اشاره به وجود نهري در منطقه مذكور گفت : این نهر با توجه به اينكه چندين بار توسط شهرداري لايروبي شده بود به دليل ريختن زباله توسط ساكنين منطقه به محل جمع آوری زباله تبدیل شد و شهرداري براي جلوگيري از اين امر اقدام به اجراي ديواره سازي آن نموده است .

وي در ادامه با اشاره به مشخصات ديواره سازي نهر موجود در ضلع شرقي منطقه امت آباد اشاره كرد و گفت : عرض مفيد كانال 5/1 متر ، ارتفاع كانال 80/1 متر در 4 رديف اجرايي بلوكي از پايين 60 سانتي متر توپر و 5 رديف اجرايي بالا 40 سانتي متـر توپر و كف كانال 30 سانتي متر سنگ چيني با قلوه سنگ جهت تحكيم بستر از مشخصات اجرايي ديواره سازي نهر موجود است كه تقريباً رو به اتمام است .

اميرسليماني رنگ آميزي ديوارهاي منطقه ، نامگذاري و نصب تابلوي كوچه ها ، جانمايي سطل مكانيزه زباله و حمل مكانيزه زباله را از ديگر اقدامات شهرداري برشمرد و گفت : زيرسازي و آسفالت خيابان اصلي و معابر بطوريكه به بلوار 35 متري ولايت ( ابن سينا ) متصل گردد ، جابجايي 3 اصله تير برق توسط اداره برق آمل و اجراي پل به عرض 12 متر در دستور كار قرار دارد كه بزودي انجام خواهد شد .

وی توجه و رویکرد شهرداري مبنی بر فقر زدایی از مناطق محروم را یادآور شد و با اشاه به اهتمام مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در خصوص تحقق این مهم افزود : عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات از اهداف مهم شوراي اسلامي شهر و شهرداري است که در برآورده کردن این موضوع مهم جدیت ویژه ای داريم .

اميرسليماني در پايان با توجه به فرا رسيدن ماه محرم و ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدا…الحسين (ع) بر ارائه خدمات ويژه به عزاداران حسيني توسط سازمان هاي خدمت رسان مديريت پسماند ، آتش نشاني ، تاكسيراني و اتوبوسراني تاكيد كرد و با توجه به درخواست عموم مردم مبني بر ساماندهي اطراف پروژه هاي عمراني گفت : لازم است سازمان ها و واحدهاي ذيربط نسبت به اين ساماندهي اقدام نمايند و با جمع آوري نخاله هاي ساختماني ، نسبت به وقوع هر گونه مشكل براي عزاداران حسيني و دستجات عزاداري اقدامات پيشگيرانه و موثري را به عمل آورند .

 

15 thoughts on “ساماندهی محله امت آباد (دباغچال) آمل”
  1. امت آباد دیگه چه اسمیه؟؟؟؟ خدایشش مسئولین آمل متخصص در نامگذاریهای مسخره. فکر میکنند اگه یه اسم قشنگ بذارن میرن جهنم!!!

  2. امت آباد دیگه چه اسمیه؟؟؟؟ خدایش مسئولین آمل متخصص در نامگذاریهای مسخره اند. فکر میکنند اگه یه اسم قشنگ بذارن میرن جهنم!!!

  3. یه اسم بگذارید تا یادآور تاریخ آمل بزرگ و کهن باشه…..
    مثلا جریر تبری آملی
    آرش کمانگیر
    ناصر کبیر
    داعی الاسلام
    داعی کبیر
    آخه امت آباد هم شد اسم؟؟؟؟؟
    اینقدر افتخارات و و عالم و دانشمند و شاعر تو آمل هست که اگه بخوایم اسمشونو رو خیابون ها و کوچه های آمل بذاریم خیابون و کوچه کم میاریم.
    چرا خیابون هامونو به اسم سرداران شهید آمل نمیگذاریم؟؟

  4. به اسم نيست بايد تو ايم مطقه فرهنگ سازي بشه البته باهمكاري مشهرداري و فرمانداري از همه مهمتر خود مردم.

  5. آخر این بلوار 35متری (ولایت)چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شهر دار سلیمانی در حد اسم آمل هم نیستی داداش تو کردی ریس تو شهرداری در صورتی تا چند وقت پیش کراک میزد وای بر مااااااااااااااااا

  6. اقای نعیمی فرهنگ سازی شده اسم بدی میزارن امت دیگه چیه

  7. جناب اقای سلیمانی از زحمات جنابعالی وهمکاران محترم جهت سازندگی جاده انتهایی محله امت اباد قسمت اهنگران کمال تشکر وقدر دانی را دارم.

  8. تو رو خدا در چهار راه دباغچال فجر … زنی است که گوشت خر می فروشد خانم … ادرس فجر ….انتها در زرد رنگ

  9. چرت و پرت نگین اینقدر اسم قشنگیه دباغچال هوای سر

  10. واقعا اگه مسعولین ما مسعولیت سرشون میشد میدیدن وضعیت نکبت منطقه رو …

  11. نام امت آباد را به مبتکران و کوچه آنرا از ابتکار یک به بعد نامگذاری کنید

  12. با سلام از توجه مسئولین به ویژه فرمانده محترم سپاه و شهردار و فرماندار محترم به این قشر محروم از جامعه کمال تشکر را دارم نصیحتی به مسئولین دست از حمایت این قشر نکشید انقلاب متعلق به این قشر است اجر دنیوی و اخروی نصیبتان می شود مردم منطقه به حرفهای مسئولین توجه کنند مشکلات درونی خودشان از لحاظ فرهنگی معاشرت ارتزاق و غیره را به همت مسئولین مرتفع سازند نگاه بیرون رفته رفته تغییر خواهد کرد شما از نسل کاوه آهنگریت چرم آهنگری آو دویست سال پرچم این سرزمین بود ام سیف دایه حضرت ابراهیم فرزند گرامی پیامبر اسلام از نسل شماست تفکر کنید تا سهم نگرفته خویش از تولید ناخالص ملی را پس بگیرید شما وابستگی دولتی ندارید شما سعی کرده اید مشکلات خودتان را خودتان حل کنید در صورتی که شما شهروند هستید از حقوق شهروندی برخوردارید درسته رانت ندارید ولی می توانید با ارتقای سطح کلاس (پرستیپژ) با کمک مسولین دلسوز وقت که شجاعت به خرج دادند و به فکر شما افتادند (چراکه مسئولین گذشته (35 ساله)برای این منطقه هیچکاری نکردندو… )می توانید کاوه آهنگر دیگر شوید که افتخار هر ایرانی است

  13. اگر به خدمت کردن هست…پس خدمت کنید…نیاز نیست نام این محل را عوض کنید…بگذارید با همان نام پیشین ش محله‌ای پویا و زنده باشد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *