دکتر فاطمه واعظ جوادی  در حاشیه آیین افتتاح حسینیه آل طاها در شهرستان آمل در پاسخ به سوال خبرنگار هراز نیوز در خصوص احتمال حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت : با خداست ،نمی دانم با خداست .

رییس سازمان محیط زیست در دولت گذشته  همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما که ممکن است که از حوزه انتخابیه آمل نامزد شوند گفت : اینکه ازآمل کاندیدا شوم قطعا نخواهد بود .

 دکتر فاطمه واعظ جوادی در رشته زمین‌شناسی دکترا دارد و در حال حاضر مدرس دانشگاه تهران می باشد وبا کمیته بانوان ونهاد خانواده شورایعالی انقلاب فرهنگی همکاری دارد .

گفتنی است : دکتر اسماعیل واعظ جوادی آملی، برادر آیت‌‌الله عبدالله جوادی آملی، چهار فرزند دارد که فاطمه واعظ جوادی دختر ارشد می باشد .

7 thoughts on “دکتر فاطمه واعظ جوادی : از آمل قطعا کاندیدا نخواهم شد”
  1. سرکار خانم جوادی مدیری توانمند در دوره مدیریتشان بودن و بنده این موضوع را زمانی که در منطقه بلیران امده بودن شاهد بودم

  2. سن ایشان چند سال داره .. سواد ایشان . سوابق کاری . حالا امل چرا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. انشاءاله با وجود اينچنين افراد داراي علم و تجربيات كافي در سطح ملي .

  4. هراز نيوز
    با سلام
    براي رضاي خدا كار كنيد نه براي رضاي خلق خدا ؟ روزيتان را خدا بر اساس نص آيه شريفه و رزقكم في السماء و ما توعدون . در آسمان قرار داد پس چرا روزي خود را از خلق خدا طلب مي داريد؟
    آخر بنده خدا هر مطلبي را كه در سايت شما درج مي كنيم آن هم واقعيت موضوع نه خبر كذب اگر مخالف دروغ پردازيهاي جناب يوسفيان باشد را شما حذف مي كنيد چرا ؟ فرداي قيامت در پيشگاه خدا و خون شهداء بايستي جوابگوي اعمالتان باشيد …
    —————-
    سلام
    کامنتهای شما حاوی توهین وافتراست
    مثل همین مطالبی که در ادامه نوشتید
    موفق باشید

  5. با سلم متقابل
    كجاي كامنتهاي ارسالي من توهين و افترا بوده ؟ چرا ايشان از الان در حال تخريب آقاي اكبرزاده فرماندار سابق هستند افترا و توهين نيست؟ يا زماني كه ايشان را شما خبرنگاران محلي آمل در زمان انتخابات جهت مناظره با دو كانديداهاي محترم در شهرك صنعتي آمل دعوت به مناظره كرديد و شانه خالي نمودند و براي مناظره نيامدند چرا؟ جزء اين نبوده كه حرفي را براي مناظره با آقايان تورنگ و حاجي پور نداشته و در فكر ايجاد فضاي نا سالم رقابتي در حذف رقبا( آقاي ميرزائي) بوده است حقيقت است يا توهين وافتراء

  6. ای کاش هرازنیوزپیام مروکه بدورازهرگونه الفاظ نامناسب و…بود درج میکرد..امابازهم سپاس چون یک درس جدیدآموختم.

  7. خدا قوت موفق باشند
    زنده باد خانم دکتر جوادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *