عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: رسیدگی به مشکل اشتغال جوانان هم کار هر سازمانی نیست و بستگی به تولید و توسعه کشور دارد.

سید هادی حسینی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر اهمیت حوزه جوانان در کشور، اظهار کرد: باید ابتدا دید مهم ترین مشکل حوزه جوانان چیست که به نظر من مهم ترین آن اشتغال جوانان است که البته شاید برخی دوستان بگویند مشکل مسکن و ازدواج هم از مهم ترین مشکلات است اما باید پذیرفت زمانی که مشکل اشتغال آنها حل شود سایر مشکلات نیز به خودی خود حل خواهد شد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: رسیدگی به مشکل اشتغال جوانان هم کار هر سازمانی نیست و بستگی به تولید و توسعه کشور دارد.

وی افزود: باید دید کارکرد یک سازمانی که مربوط به جوانان است چه خواهد بود چرا که با مراجعه دائم جوانان به یک سازمان نمی توان کاری از پیش برد و اگر این سازمان تحت عنوان سازمان ملی جوانان، یا معاونت ریاست جمهوری و یا وزارتخانه هم باشد کاری از پیش نمی برد.

حسینی ادامه داد: معتقدم در حال حاضر نیز پسوند جوانان برای وزارت ورزش مورد نیاز نیست و ایجاد یک معاونت نیز بار اضافه ای بر دوش دولت خواهد گذاشت و هزینه بر خواهد بود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است برای رسیدگی بهتر به امور جوانان تمامی وزارتخانه ها دست به کار شده و برنامه ریزی هایی را صورت دهند و صرفا یک سازمان تحت عنوان جوانان نمی تواند کاری از پیش برد.

به گزارش خانه ملت، رضا صالحی امیری، عضو شورای راهبردی امور جوانان اخیرا از تصویب انتزاع حوزه جوانان از وزارت ورزش در این شورا خبر داده و گفته است احتمال ایجاد یک معاونت اجتماعی زیر نظر رئیس جمهوری برای ساماندهی به حوزه جوانان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *