هراز نیوز – مهدی کیهانی – فستیوال موسیقی تهران با اجرای حسین علیزاده و گروه هم آوایان کلیک خورد

حسین علیزاده و گروه هم آوایان متشکل از بهترین نوازنده های سازهای ایرانی از قبیل : استاد حسین علیزاده (سه تار و شورانگیز)، محمد معتمدی (آواز)، علی بوستان (سه تار)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، صبا علیزاده (کمانچه)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار)، محمد انشائی (قیچک) و احمد مستنبط (تنبک) دیشب در عمارت مسعودیه هنرنمایی کردند.

محمد معتمدی خواننده پرآوازه کشور که چندی پیش در کنسرت هم آوردی موسیقی ایرانی و فلامینکو به همراه رزاریو لترمندیتا در اتریش حضور داشت به همراه چند هم خوان از قبیل افسانه رثایی ، محسن کرامتی و … به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنند.

امشب هم همانطور که انتظار آن میرفت همه چیز در بهترین شکل خود برگزار شد و مخاطبان راضی از صندلی های خود بلند شدند و ایستاده برای این گروه دست زدند و با لبخندی بر صورت , عمارت مسعودیه را ترک کردند.

این جشنواره از ۱۲ تا ۱۷ شهریور برگزار می شود و گروه های از قبیل کامکارها ، پالت ، شمس ( پور ناظری ها ) و ستارگانی چون همایون شجریان و علیرضا قربانی در آن شرکت می کنند و در شب های بعد روی سن عمارت مسعودیه به هنر نمایی می پردازند.

حسین علیزاده حسین علیزاده 113 حسین علیزاده

حسین علیزاده
حسین علیزاده

116 117 118 حسین علیزاده حسین علیزاده حسین علیزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *