هراز نیوز :سید جعفر رسولی معاون فرماندار آمل در کارگروه گردشگری شهرستان با اشاره به اینکه شهر آمل مبادی ورودی استان مازندران است گفت: آستانه امام زاده عبدالله (ع) که به عنوان نگین مذهبی استان مازندران مورد توجه مسافران و گردشگران می باشد باید فضای مناسبی را فراهم آوریم تا همه بتوانند به نحو مطلوبی از این مکان استفاده نمایند.

 معاون فرماندار آمل با اشاره به اینکه رهاسازی زباله در حاشیه جاده ها موجبات ناراحتی گردشگران را فراهم می آورد گفت بخشداران باید بر کار پیمانکاران حمل زباله نظارت و دقت کافی را داشته باشند تا زباله در اطراف جاده ها تخلیه نشود.

رسولی با بیان اینکه شهرستان آمل بیشترین آثار تاریخی را در خود جای داده است گفت مکان های تاریخی را باید طوری ساماندهی نماییم تا موجب آن شود که گردشگران را جذب نماییم. وی افزود برای شناساندن مکان های تاریخی آمل باید فعالیتهای تبلیغی زیادی صورت گیرد تا مردم بتوانند به راحتی از این امکنه تاریخی که یادگار پیشینیان آنان است استفاده نمایند.

محمدرضا شیدفر رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آمل گفت آستان امام زاده عبدالله(ع) و آبگرم پیشانی آمل هستند و خیل عظیمی از گردشگران به این دو مکان مسافرت می کنند که باید تمام دستگاههای اجرایی شهرستان کمک نمایند تا آنچه که برازنده مردم آمل و هموطنان عزیز می باشد فراهم گردد. شیدفر با اشاره به اینکه وجود زباله در حاشیه جاده ها به عنوان یک معضل بزرگ در استان می باشد گفت برای رفع این مشکل اساسی نیازمندیم تا همه دستگاههای مرتبط در این خصوص اقدامات لازم را صورت دهند. رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آمل در خصوص تامین سوخت مورد نیاز رستورانها و واحدهای اقامتی محور هراز افزود 230 هزار لیتر در ماه سوخت مورد نیاز این واحدها می باشد ولی سوختی که در اختیار این واحدها قرار می گیرد بسیار کم است که این امر از سوی نماینده مردم آمل در مجلس در حال پیگیری است که اگر این اتفاق روی دهد به یقین آمل در کشور نمونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *