هراز نیوز :سرانجام پس از چند ماه انتظار و نزدیک شدن به شروع لیگ برتر عطایی به ناچار راهی تیم متین ورامین شد,به همین سبب امپراطور محبوب مازنی ها در پیج شخصی خود متن خداحافظی را نوشت که در ادامه میخوانید:

به نام خدا
بيش از ٦سال از اولين روزي كه بنا شد با تيم كاله در ليگ دسته يك قهرماني كشور شركت كنم ميگذرد و امروز كه لحظه جدايي است بر آن شدم تا به رسم ادب متني را به عنوان خداحافظي در اختيار شما هواداراني كه هميشه يار و ياور من بوده ايد قرار دهم.
٦سال همراه با خاطرات خوب و بد گذشت.پر از صحنه هايي كه بدون ترديد هميشه در ذهن من و شما مردم عزيز و واليبال دوست آمل خواهد ماند.امروز خوشحالم از اينكه مدت زيادي را همراه شما و تيم محبوبم سپري كردم و در مقابل بي نهايت غمگين بابت جدايي. نهالي كه اكنون به درخت تنومندي تبديل شده است بدون ترديد بدون كمك شما به اينجا نمي رسيد.شرايط واليبال كشور و شهر ما به گونه اي رقم خورد كه امسال كاله را ترك كنم و تيم متين ورامين را به عنوان مقصد بعدي خود انتخاب كنم.با در نظر گرفتن همه شرايط و جوانب كار و سپري شدن ٦ماه همراه با اميدواري براي بازگشت كاله به ليگ برتر، ديگر مجال فرصت سوزي نبود و ميبايستي يك تصميم گرفت،با اين توصيف و در نهايت آرامش از امروز همه تلاش خود را براي موفقيت تيم متين به كار ميگيرم و خود را در اين مسير نيازمند همياري شما مي بينم.ضمن تشكر و قدرداني ويژه از آقاي بهمن سليماني كه همواره من را مورد لطف و عنايت بي حد و حصر خودشان قرار داده اند، شما مردم عزيز را به خدا مي سپارم و با اميد به آينده دوره ي جديدي از زندگي ورزشي خود را شروع ميكنم. يا حق

بهروز عطايي
١٣٩٣/٦/٩

7 thoughts on “بهروز عطایی در نامه خدا حافظی اش چه نوشت ؟”
  1. بهروز خان خدا بهمراهت. دلمان برای تو/ کاله و سالن پیامبر اعظم تنگ میشود.

  2. امپراطور دمت گرم هر جا هستی موفق باشی . موفقیت تو باعث افتخار آملیهاست.

  3. امپراطور ما خواهی ماند. تا ابد.

  4. بایادخدای تبارک
    ای کاش کاله برمی گشت وقهرمان نمی رفت برای شهرم متاسفم که بعدازاین همه زحمات آقایان برای تیم سربلند،کاله کناره گیری کرد.وبرای مربی ارزشی آن جناب آقای بهروز عطایی درهرتیمی آرزوی توفیق روزافزون دارم سربلند باشی بهروزجان وحق به همراهت!!!

  5. برو بابا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چقدر گرفتی جانم

  6. ممنون از تمام زحماتتان بحق یک کارشناس و مربی ایده ال برای جامعه والیبال کشورمان هستید آرزوی توفیق و موفیت…یا علی

  7. یا آرزوی موفقیت برای شما مربی عزیز و خوب کشورم، واسه اون دسته از هم وطنای کوته فکرم متاسفم که توهین کردن منباب جداییتان از کاله، کشور ما به وجود امثال شما نیاز داره آقای عطایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *