هراز نیوز – چندی پیش در برخی از رسانه های مجازی استان خبری مبنی بر حضور دکتر فاضل لاریجانی در انتخابات مجلس منتشر شد، که علی الظاهر بعید به نظر می رسید .

شنیده ها حاکی از آن است که احتمال شرکت دکتر فاضل لاریجانی در انتخابات مجلس نهم در این روز ها قوت گرفته است  .
با ورود دکتر فاضل لاریجانی به انتخابات این سومین برادر در خانواده لاریجانی ها خواهد بود که برای نامزدی به عنوان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی پا به عرصه انتخابات خواهد گذاشت .البته لاریجانی ها خاطره خوشی از انتخابات مجلس در آمل ندارند .

یاد آور می شود دکتر فاضل فرزند آیت الله میرزا هاشم آملی رحمه الله پنجمین برادر خانواده اردشیر لاریجانی،که تحت استخدام وزارت خارجه است، در دانشگاه، ترجمه متون سیاسی و رایزنی فرهنگی ایران در کانادا را در کارنامه خود دارد.

سابقه تدریس

دکتر فاضل لاریجانی. دکترا در «سیاستگذاری علمی» و نویسنده مقالات متعدد علمی و عضو کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی داراست.

وی مشاور رئیس دانشگاه پیام نور و رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی است.

سوابق اجرایی

اکنون که فاضل لاریجانی ازسوی علمای منطقه ونخبگان علمی وسیاسی برای حضور در رقابت های   انتخابات مجلس نهم دعوت شده است نگاهی خواهیم داشت به سوابق اجرایي و گذشته درخشان این فرزند  خطه  سرافراز مازندران :

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کانادا

مدیرکل مرکز سیاست علمی وپژوهشی (وزازت علوم تحقیقات وفن آوری)

مشاورعلمی يونسکو درایران

معاون وعضو شورای عالی مرکز نشر دانشگاهی

مديرعامل انتشارات دانشگاه صنعتی شریف

قايم مقام پژوهشگاه علوم ومطالعات فرهنگی

مشاورمعاونت وزارت فرهنگ وارشاداسلامی وقایم مقام دبير شورای عالی جهانگردي

مشاوروزیر علوم تحقیقات وفن آوری

عضوشورای پژوهشهای علمي کشور

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرمسول وسردبیر مجله نمای پژوهش

مشاور برنامه ریزی تحقیقات وزارت معادن وفلزات

14 thoughts on “هت تریک لاریجانی ها در انتخابات آمل”
  1. با آمدن لاریجانی نتایج انتخابات تغییر عجیبی خواهد کرد……
    ولی به نظر من اگر لاریجانی در راه باشه، آمل یا باید دو نماینده ای بشه و یا اینکه یوسفیان کنار بکشه… چون اگه یوسفیان باشه و لاریجانی هم بیاد رای هردوشون میشکنه و اونایی که نباید بیان (بی سوادا) میان

  2. فقط دكترمحمد تورنگ بايد اين دوره نماينده بشود. الحمدلله 7+8هم ايشون رو تاييد كردند. خدا رو هزار بار شكر مي كنم

  3. وای خدا باز این مزردوران تورنگ آمدن بابا آمل فقط لاریجانی میخواد تا آمل شه

  4. لاریجان از افتخارات آمل هست و قابل تفکیک از آمل نیست……
    اینبار اگر از لاریجانی ها کاندیدی برای آمل داشته باشیم، مردم آمل با اکثریت آرا و بدون هیچ تعصبی به طایفه و منطقه خود و بدون هیچ تعصبی به جریان های سیاسی باید او را انتخاب کنند تا آمل به شکوه آماردان و شکوه اولین پایتخت علویان و شیعیان دوازده امامی جهان برسد.
    تورنگ و حاجی پور و کاظمی دینا که به نظر من نباید اصلا حرفشو بزنن…..

  5. لاریجان از افتخارات آمل هست و قابل تفکیک از آمل نیست……
    اینبار اگر از لاریجانی ها کاندیدی برای آمل داشته باشیم، مردم آمل با اکثریت آرا و بدون هیچ تعصبی به طایفه و منطقه خود و بدون هیچ تعصبی به جریان های سیاسی باید او را انتخاب کنند تا آمل به شکوه آماردان و شکوه اولین پایتخت علویان و شیعیان دوازده امامی جهان برسد.

  6. اون بي شعوري كه به دكتر تورنگ اهانت كرده بره حرفشو پس بگيره وگرنه خود اين سردار عزيز با يك نگاه مي تونه بفرستش پيش ننه بزرگش/البته من مثل اون هندويي بي ادب نيستم

  7. مثل اینکه تنها هنر این آقای تورنگ اینه که آدمها رو بفرسته پیش ننه بزرگاشان و طرفدارانش هم رشایتمندانه افتخار کنند به ابن هنر!! یعنی خااااااااااااااااک بر سر ما با این همشهریها! خانم جدیدی این آقای تورنگ به چه حقی باید همچین کاری بکنه ؟؟ درست که شهر شهر هرته! ولی دیگه افتخار نکن به این دیکتاتور منشی که مستلزم آن روحیه ذلالت مردمه!

  8. ماکه آملی نیسیم
    پس نظری هم نداریم.
    فقط جون من ازهمین الان نزنین سروکله همو خونی کنین.

  9. داداش من فک میکنم آقای علی میرزایی بیشترین رای و تو آمل و لاریجان بیاره چون خیلی آدمه خوبیه (با اخلاق، همچنین سختی کشیده و از قشر پائین جامعه) همچنین در میون جوون ها و دانشجوها طرفداره بسیارزیادی داره

  10. انشا الله امسال با حضور آقای حاجی پور از دست هر چی منقلی وبافوریه راحت میشیم.

  11. اولين همايش بزرگ شعر طنز مازندران با حضور شاعران مطرح استاني، جمعي از اساتيد و كارشناسان ادبيات و همچنين خيل عظيم دانشجويان دانشگاه پيام نور آمل درسالن آمفي تئاتر اين دانشگاه برگزار شد.. در اين همايش يك روزه كه با ابتكار انجمن شعر طالب آملي و با تلاشهاي آقاي حسن فضلي دبير اين همايش در دانشگاه پيام نور آمل برگزار شد، شاعران مطرحي چون استاد محمد لطفي نوايي ، استاد مسعود شيخ الاسلامي، حشمت الله اياز، سيد فهيم ملك مدني ، خانم افسر امير صادقي ..اشعار زيبايي در قالب طنز قرائت كردند كه مورد استقبال گرم حضار قرار گرفت.
    غفار محمدي از شاعران و اساتيد اين دانشگاه نيز طي سخناني به تشريح اهداف و برنامه هاي اين همايش پرداخته و اظهار اميدواري كردند دانشگاه پيام نور آمل به عنوان قطب علمي كشور، با دارا بودن استعدادهاي درخشان بي شماري كه در بطن خود دارد، پرچمدار جريانات ادبي و فرهنگي در آينده ي نزديك خواهد بود.
    از نكات قابل توجه در اين برنامه تقدير از استاد محمد لطفي نوائي ، به عنوان پژوهشگر برجسته ي زبان و ادبيات طبري بود كه به پاس چند دهه تحقيق و پژوهش در راستاي اعتلاي فرهنگ و ادبيات بومي مازندران صورت گرفت.اين همايش در خاتمه با معرفي نفرات برتر شعر طنز به كار خود پايان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *