نماینده مردم ساری در مجلس٬ با انتقاد از رشد بی‌رویه ساخت وساز ویلا در جنگل‌ها و تغییر کاربری زمین‌های زراعی٬ گفت: رئیس سازمان جنگل‌ها و مسئولانی از وزارت جهاد کشاورزی پنجشنبه با حضور در استان مازندران پاسخگوی این موضوع خواهند بود.

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری در گفت وگو با هراز  با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در جنگل‌های شمال کشور و تغییر کاربری اراضی کشاورزی٬ گفت: با وجود آنکه جنگل‌ها جزو اموال بیت‌المال محسوب می‌شود اما متاسفانه شاهد ساخت و سازهای غیرقانونی در اعماق جنگل به ویژه در شمال کشور هستیم که منجر به نابودی منابع طبیعی شده است.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در راستای مقابله با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و جنگل‌های شمال کشور مقرر شده فردا پنج‌شنبه (6 شهریور) جلسه‌ای با رئیس سازمان جنگل‌ها و همچنین مسئولانی از وزارت جهاد کشاورزی در استان مازندران برگزار شود.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر ضرورت برخورد با تغییر کاربری زمین های کشاورزی و جنگل ها در شمال کشور٬ گفت: بی‌توجهی به این مهم پیامدهای نامطلوبی را به همراه داشته است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه مسئولان سازمان جنگل‌ها٬ مراتع و آبخیزداری کشور باید پاسخ‌گوی چرایی قطع درختان جنگل ها و رشد ویلاسازی در آن باشند٬ گفت: پیگیری‌ها برای توقف عملیات ساخت و ساز در جنگل ها با دعوت از مسئولان مربوطه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *