همزمان با سالروز ورود آزادگان  جمعی از خبرنگاران به نمایندگی از جامعه خبری آمل با دوتن از آزادگان سرافراز شهرستان آمل احمد دواتگر و محمد تقی صلواتی با عده ای دیدار داشتند .

نعمت الله قربانی رییس هیات مدیره  انجمن خبرنگاران ورابط خانه مطبوعات ، علی عزیز کمالی مدیر مسوول کمال نیوز ، روزبه نصیری مدیرمسوول  پایگاه خبری هراز نیوز ، احسان محمدی مدیرمسوول  پایگاه خبری نگاه نیوز ، خانم شفیع زاده از پایگاه خبری سفیر هراز در این دیدار شرکت داشتند که گزارش این دیدار ها منتشر خواهددشد .

 

دواتگر IMG_0011 IMG_0024 IMG_0028

5 thoughts on “دیدار خبرنگاران با دو تن از آزادگان آملی /عکس”
  1. تکریم آزادگان سر فراز و شهدا و جانبازان که از جان خویش مایه گذاشته اند تاتمامیت ایران و اسلام و ارزشهای که حضرت امام موجد آن بوده اند زنده بماند مایه قدردانی بسیار است جای شگفتی است که قلم و بیان و فداکاری و ایثار بهم می آمیزنند تا ایران و اسلام را از گزند صاحبان زر و زور و تزویر جهانی مصون دارند واگر ایران توانسته با تمام دسایس بین المللی روی پای خود به ایستد به خاطر این هبستگی ملی و تفاهمات میهنی و ارزش ها بوده است .
    بدانید کشور ما و اتحاد ملی ما و اخلاقیات ما هماره در معرض تعرضات دشمنان ایران و اسلام بوده است با برزگداشت این جوانان و این ارزشها هم وحدت ملی را قوام بخشیده اید و هم توطئه های دشمنان را خنثی نمده اید و هم اقتدار ایران را موجب شده اید درود خدا بر همه شما

  2. حاج احمد دواتگر از ازادگان سرافرازی هستند که تقریبا تمام طول جنگ در خط مقدم حاضر بودن و در سال اخر جنگ در حالیکه چند گلوله به بدنشان اصابت کرده بود به اسارت دشمن بعثی درامدن . شاید در کل استان مازندران به تعداد انگشتان یک دست رزمنده ای با این همه افتخار نباشن . ولایت مداری ایشان در شهرستان شهره میباشد.

  3. اقای دواتگر الگوی یک انسان سالم و کامل هستن . حتی بسیاری از رزمندگان ایشونو الگوی خودشون میدونن.لقب شهید زنده برازنده ایشون هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *