هراز نیوز : سال 93 اتفاقاتی بی نظیر و بی سابقه برای جامعه خبری شهرستان آمل رخ داد ، رویدادهایی که هرکدام از آن چه در زمان تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران و چه در زمان عضویت خبرنگاران آملی در خانه مطبوعات استان مازندران رخ نداده بود .

امسال 6 نفر از خبرنگاران آملی در برای اولین بار از تاریخ برگزاری جشنواره های مطبوعات مازندران حایز رتبه شدند ،  و در بین شهرستان های استان مازندران از نظر تعداد رتبه مقام دوم را کسب کردند .

یکی از افتخار آفرینان آملی ، نعمت الله قربانی خبرنگار هراز نیوز بود

امسال چندین برنامه تجلیل با رویکردی مناسب از سوی فرمانداری ، شهرداری برگزار شد که تقریبا با سالهای قبل متفاوت بود .

که مدیریت شخص نعمت الله قربانی و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی مدیران را مجاب کرد که مراسمی را در شان خبرنگاران برگزار نمایند .

امسال برای اولین بار جشن روز خبرنگار با شکوه خاصی در تالار نارنجستان برگزار شد جشنی که به همت انجمن صنفی خبرنگاران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد مرد اول این جشن که خاطره ای خوش را برای خبرنگاران رقم زد کسی نبود جز نعمت الله قربانی که با همراهی و حمایت محمد محمدی کاری کرد کارستان .

امسال در مقایسه با سالهای قبل در توزیع هدایا چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی    اوضاع بسیار مناسب تر بود و این فقط و فقط به خاطر مدیریت عادلانه نعمت الله قربانی بر امر توزیع هدایا بود .

هرا زنیوز بر خود وظیفه می داند به مرد شماره یک جامعه خبری شهرستان آمل نعمت اله قربانی که هم در عرصه مدیریتی و هم درعرصه کاری یگانه است خدا قوت بگوید

 قربانی متشکریم

مریم اکبرپور هرازنیوز

5 thoughts on “قربانی متشکریم”
  1. با سلام : این بنده خدایی که از آقای قربانی به عنوان فردی نام برده است که میگوید عدالت را رعایت کرده است من به صراحتا میگویم بی عدالتی در فراخوانی و دعوت جهت تجلیل از خبرنگاران آملی موج میزد ؟ سزکار خانم اکبر پور روز خبرنگار بر شما مبارک باد صد سال به این سالها … احسنت بر شغل و حرفه ای که انتخاب کرده ای اما یادت باشد که قلم چیزی نیست که بتوان با آن هر مطلبی را نوشت باید خدا را در نظر بگیری و قرآن کریم میفرماید ( ن . والقلم و ما یسطرون ) مگر شما وام دار آقای قربانی هستی که اینقدر از او تشکر میکنی ، مگر شما با او چه فرقی داری ، تنها رعایت انصاف و عدالت و تقوی برشخصیت اجتماعی انسان می افزاید ؟ جسارتا مگر شما منتظر کارت هدیه فلان مبلغ بوده اید که مینویسی امسال از لحاظ جایزه و غیره خوب بوده است ؟ من نه دنبال کارت هدیه آقای قربانی بوده ام و نه منتظر لوح تقدیر و جوجه کباب آقای نعمت قربانی ؟ اگر کسانی که در هتل نارنجستان بعنوان خبرنگار حضور داشته اند پس چرا از من هم که 15 سال خبرنگار هستم و دارای کارت خبرنگاری هم از اداره کل ارشاد اسلامی مازندران و خانه مطبوعات مازندران هستم دعوت نشده است ؟ تبعیض و بی عدالتی هویداست ؟ نمیدانم چگوته از آقای قربانی بعنوان شخص با عدالت یاد میکنید ؟ با پوزش چون شما را مثل خواهرم میدانم و همکار و اهل درد هستیم نکاتی را متذکر شده ام ببخشید اگر خدمت شما جسارت شده است . با سپاس حسن جوان . مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی آمل و خبرنگار هفته نامه حلاج در آمل . تلفن تماس : 4134094 = 0911
    ———————————————————–
    جناب آقای جوان
    ضمن آرزوی موفقیت در کار خبرنگاری برای شماذکر چند نکته ضروری می باشد
    خانه مطبوعات استان و انجمن صنفی خبرنگاران در سال جاری برای ساماندهی خبرنگاران تنها از کسانی از عزیزان خبرنگار تجلیل کرد که عضو یکی از از این دومجموعه بوده و حتما حداقل چند کار در طول سال ارایه داده باشند که ظاهرا شما نه عضو بودید و نه کاری ارایه فرمودید .
    سالهای گذشته حضرتعالی با نفوذی که داشتید نام شریفتان را در لیست تجلیل شوندگان می گذاشتید و اغلب همکاران خبرنگار از این بابت به مسوولان اعتراض می کردند اگر از یادتان نرفته باشد پارسال یکی از خبرنگاران در مراسم تجلیل به شما گفت آقای جوان شما عضو کدام جریده یا خبرگزاری یا سایت هستید شما پاسخ دادید : نیوز مازندران
    آقای جوان نیوز مازندران کجاست ؟ سایت ایست که قبلا بوده که بسته شده یا قرار است که بازگشایی شود ؟؟؟
    امسال هم فرمودید که در هفته نامه حلاج فعالیت دارید هفته نامه حلاج هفته نامه وزینی است اما حضرتعالی در طول سال گذشته در کدام برنامه و نشست خبری شرکت داشته اید چه خبری از دستگاه ها آمل از تعریف گرفته تا نقد را منتشر کرده اید ؟ که حالا توقع تجلیل دارید ؟

    شما باید بدانید از این به بعد ملاک برای کار خبرنگاری صرفا داشتن کارت خبرنگاری ، نفوذ در دستگاه و لابی کردن نیست بلکه ملاک کار خبری است

    شما مسوول روابط عمومی یک نهاد فرهنگی هستید که مستقیم بر فرهنگ مذهبی این شهر تاثیر می گذارد امیدواریم به جایگاه خود واقف باشید و به جای متهم کردن دیگران و توهین به جامعه خبری اندکی تلاش بیشتر بفرمایید تا آن کارتی که برای شما مهم هست را بدست آورید

  2. با سلام واردات به همه خبرنگاران زحمتکش آملی چنین مطالبی رانوشتن دور از شان وشخصیت این عزیزان بزرگوار می باشد نکته ای را عرض کنم وآن این است که آیا بعضی از کسانی که در فرمانداری ویا شورا هدیه دریافت کردند درسال چند خبر کارکردند وآیا درجلسات حضور داشتند وآیا نباید بین کسانیکه درگرما وسرما درخدمت رسانه بودن وخبرها رابصورت آتلاین اصلاع رسانی کردند وبا آنهائیکه درمنزل ویادفتر کارشان نشتند وکپی پیس می کنند ویا اینکه حتی یک خبر را مخابره نکردند نباید فرقی باشد وآیا صرفا عضو انجمن صنفی بودند دلالت برخبرنگار بودند است وآیا کسانیکه عضو خانه مطبوعات ویاانجمن نیستند باید حق شان سوخته شود وآیا حضور کسانی که ادعای پیشکسوتی درمی آورند وبه امثال خبرنگاران جوان که آینده سازان هستند درجمع خانوادگی خبرنگاران توهین می کنند حضورشان این قدر با ارزش است .ما که نه ادعا خبرنگار بودن راداریم ونه ادعای پیشکسوتان پس باید برای حل این موضوعات چاره اندیشی شود که آنهم ازسوی ریاست محترم اداره ارشاد که وارد میدان شود وتا این اختلافات دیگر گسترش پیدا نکند .از همه عزیزانی که تلاش کردند وامسال رانسبت به سال گذشته برنامه ها راپر وزرین کردن تقدیر وتشکر راداریم واز برگزیدگان جشنواره مطبوعات ودوتن از خبرنگارانی که کارت هدیه را به کودکان غزه اختصاص دادند ممنوع وسپاسگزاریم وای کاش با اطلاع رسانی اینگونه حرکات آنرا به یک فرهنگ تبدیل کنیم بازهم بسیار عالی است .

  3. با سلام : خسته نباشی از عنایت ، توجه و پاسخ سریع حضرت عالی تشکر میکنم. جسارتا اگر همکاران گرامی من در رسانه های دیداری و شنیداری این شهرستان با دریافت هدیه پارسال من ناراضی بوده اند هم مزید استحضار حضرت عالی و هم جهت اطلاع دوستان بزرگوارم اینکه چند روز پس از 17 مرداد سال 92 دچار آتش سوزی شدیم و من و پسر عزیزم به شدت آسیب دیده ایم و 8 ماه در بیمارستان ساری و منزل بستری بوده ایم و چه زجری که نکشیده ایم ؟ ضمنا به هیچ وجه قصد بی ادبی و توهین را نداشتم . نکاتی را که گوشزد فرموده اید با جان و دل پذیرفتم و لی جسارتا بعضی از آنها واقعیت ندارد من اهل لالبی و نفوذی نیستم و اگر اجاره بفرماییددر فرصتی مناسب حضورا خدمت حضرت عالی پاسخ خواهم داد.
    فقط ذکر این نکته ضروری است که اخلاق رسانه ای حکم میکرد تا دوستان ما را هم به عنوان همکار دعوت میکردند. استاد بزرگوار : به خاطر ناراحتی دوستان و همکاران عزیزم ( خبرنگاران ) از بنده حقیر در رابطه با خبرنگار بودنم ، از همین الان انصراف خودم را از ادمه فعالیت اطلاع رسانی در حوزه مطبوعات را در این شهرستان اعلام میکنم. آرزوی سلامتی ، موفقیت و بهروزی همه همکاران عزیز ( برادران و خواهران خوبم ) در عرصه اطلاع رسانی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. . موفق و مؤید باشید ارادتمند همه همکاران خوبم . حسن جوان
    —————————-
    تاثر مارا را هم بابت اتفاق مذکورپذیرا باشید
    کسی با خبرنگار بودن شما مخالف نیست
    مطمئنا فعالیت شما باعث خوشحالی همکاران خواهد بود
    اما کسی از نحوه فعالیت شما با خبر نیست
    لطفا آثار خودرا به دفتر انجمن صنفی یا خانه مطبوعات تحویل فرمایید

  4. آقای جوان راست می گوید جناب نصیری شماکه باآقای علیزاده رفیق هستید که مسئولیتی درهفته نامه حلاج دارند از صحت وسقم خبر آگاه شوید من که هر هفته هفته نامه حلاج رامطالعه می کنیم همیشه چند خبر از آمل .جواب سئوال دوم که آثار خودرا به دفتر انجمن بفرستید این حرف درست نیست من همکارانی راسراغ دارم که اصلا درجلسات حضور ندارند و دفتر آنها در ساری خبر راازسایت می گیرد وکپی پیس بنام آنها چاپ می کند واین دلیل نمی شود که هرکس خبر خودرابه دفتر انجمن بیاورد تجلیل شود .سوما پیشنهاد می شود خبرهای که درروزنامه ها وهفته های محلی چاپ می شود ومطالعه می کنید می بینید که چقدر حرف بنده صحیح است خواهش دارم اینقدر سخت نگیرید واز آقای جوان می خواهیم که بخاطر یک کارت هدیه ناقابل از این حرفه دست نکشند که حرفه مقدسی است که باید قدربدانیم وامید دارم که انجمن بتوانند بدون از هرگونه شعاردادن به سطح فکری جوانان خبرنگارچاره اندیشی کند

  5. با سلام خدمت همه همکاران خبری و خوانندگان سایت نگاه نیوز
    جا دارد از این طریق از آقای نعمت الله قربانی تشکر کنم، چراکه ایشان با حمایت من برای ورود به عرصه خبری قدم اول را برداشتند و با وجود اینکه شناختی از من نداشتند اما راه را برای من باز گذاشتند و با راهنمایی هایشان این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا کاری را که عاشقانه دوستش دارم، دنبال کنم.
    همچنین از سایت هرازنیوز و مدیریت محترم ایشان آقای روزبه نصیری بسیار سپاسگزارم چراکه ایشان همچون برادری دلسوز مرا راهنمایی کردند و در واقع برای من ایشان نه تنها یک برادر بلکه استادی بزرگوار هستند که در مکتب هراز نیوز به من آموزش دادند.
    از همکاران محترم سایت هرازنیوز هم سپاسگزارم چراکه چون خانواده ای مهربان، به دور از رقابت های ناسالم باهم همکاری کردیم.
    روز خبرنگار هم گذشت و برای من این روز که به یک هفته تبدیل شد بازگو کننده ی روزهای تلخ و شیرینی بود که فقط حلاوت آن به کام من نشسته است.
    این حلاوت و شیرینی را در کنار دوستان و همکاران خوبی سپری کردم که هروقت به مشکلی برخوردم چون کوه پشت من ایستادند و در مقابل بی مهری برخی، از من حمایت کردند.
    با سپاس از همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *