اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان و اساتید جام گرامیداشت حضرت آیت الله آملی با قهرمانی تیم فنی و مهندسی به پایان رسید .

مسابقات فوتسال کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی  جام گرامیداشت حضرت آیت الله میرزا هاشم آملی که به صورت لیگ داخلی در مدت 5 ماه برگزار شد با قهرمانی تیم فنی ومهندسی به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی 80نفر از اساتید و کارکنان این واحد در قالب 8تیم از خرداد سال 90 تا ابتدای آذر ماه در قالب 8 تیم با برگزاری 47 بازی به صورت رفت وبرگشت شور خاصی را در بین هواداران فوتبال در این دانشگاه به پا کردند .
این مسابقات که به صورت لیگ داخلی پیش بینی شده بود در هرهفته دیدارهای جذابی را در سالن فوتسال  دانشکده تربیت بدنی این واحد به نمایش گذاشتند .

در نهایت تیم های فنی مهندسی ، تربیت بدنی و اداری و مالی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند .

در مراسم پایانی که با حضور مسئولان دانشگاه برگزار شد علاوه بر تیم های اول تا سوم از زحمات شهباز رضا زاده ، رحمت تقی زاده ، امیر ارجمندی و ایرج یوسفی به عنوان داور  و حسن شاهنوری به عنوان سرپرست فنی و اجرایی  مسابقات  تجلیل شد

درخشش دانشجویان واحد آیت الله آملی در مسابقات منطقه 3

به گزارش روابط عمومی تیم تنیس روی میز واحد آیت الله آملی با حضور نیما عالمیان ، فرجاد عالمیان ، امیرعلایی بخش و عباس رضوانی مقام نخست را در مسابقات منطقه 3 کسب کرد .

تیم بدمینتون دانشجویان این واحد نیز مقام اول دوبل آزاد و مقام سوم انفرادی را کسب نمود،
حسین رمضانی ، نوالدین رجبلو ، سهیل درزی و سینا کردی در تیم بدمینتون این واحد را تشکیل می دادند که کردی و رجبلو در دبول آزاد و رمضانی در انفرادی حائزمقام شدند .

تیم جودو واحد آیت الله آملی مسابقات منطقه 3 دوم شد .

فرشاد دهقان ، محسن رستمی ، مبین محمد جانی ، مسلم عرب ، محمد خانلرزاده ، حمید رضا موسوی ، علیرضا شعبانی اضای تیم جودو دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات  آیت الله آملی را تشکیل می دادند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *