دنیا درقبال جنایات اخیر صهیونیستها مسئول میباشد مسئولیت مانیز به یک راهپیمایی ختم نمیشود
مسعود غلامی مسئول شورای هماهنگی بنیاد تدبیر وامیداستان تهران در باره جنایات اخیر درغزه به خبرنگارهرازنیوز گفت: نهایت ظلم و وحشی‌گری در قرن بیست و یکم این روزها در حملات اسرائیل به نوار غزه قابل مشاهده است آنچه که باید گفت این است که همه ما در راه جلوگیری از ادامه این فجایع بشری مسئول هستیم،  سکوت دولت‌های اسلامی است دراین رابطه توجیهی ندارد.
توحش در هیچ کجای جهان توجیه‌ای ندارد این سیاست نیست بلکه یک وحشی گری و نسل کشی از سوی اسرائیل است باید نسبت به این وحشی‌گری واکنش نشان داد اما آیا با کسانی که منطقی ندارند، می‌شود از در منطق وارد شد؟ چنین رفتارهایی توحش و نسل کشی و به دور از انسانیت است، نه سیاست و نه اخلاق و فرهنگ چنین جنایاتی را در هیچ نقطه جهان برنمی‌تابد.

رسالت انسانی همه ما این روزها مقابله با رفتارهای ضد انسانی است مسئولیت ما با یک راهپیمایی ختم نمی‌شود باید موضع جدی و مخالف داشته باشیم و این آغاز حرکت ماست برای اینکه به جهانیان نشان دهیم این حرکت‌ها بدون پاسخ نمی‌ماند  باید رویارویی جدی بر ظلم داشته باشیم. باید دنیا بالاخص دولت های اسلامی دربرابراین ظلم وکشتار وحشیانه درنوارغزه قدعلم کرده وریشه این ظلم را بخشکانند

شورای هماهنگی بنیاد تدبیر و امید استان تهران  این جنایت ها و وحشی گری های اسرائیل را محکوم واز سازمان های مسئول همانند سازمان ملل وحقوق بشر انتظار خاتمه دادن به این جنایات را دارد.

دراین رابطه به بهانه کمک به این مظلومین به پایگاه های انتقال خون رفته وبا اهداء خون خود  همدردی خود را به این مردم ستم دیده اعلام میکنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *