هراز نیوز : سریال پایتخت 3 اگر چه  حاشیه های بسیار زیادی داشت  و به نظر خیل زیادی از کارشناسان حاوی مطالبی غیر واقع از فرهنگ  مازندران بود اما  برخی دیالوگ های این مجموعه تلویزیونی می تواند برای ما درس آموز باشد .

وقتی قهرمان اصلی داستان که از پیشکسوتان کشتی است  در دیدار انتخابی تیم ملی، مسابقه را به حریف قدر خود واگذار می کند در یک دیالوگ شیرین و طنز می گوید : من باختم !بدم باختم ! دارم به قهقرا میرم ! فقط بذارید من برم .

serial-amazing-1

حکایت اقدام یکی از کاندیداهای چند سال اخیر مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان آمل شده است ، داداش رضای  این داستان که چند سالی است از رقیب توانمند خود شکست را تجربه کرده است ، در اقدامی عجیب و غیر حرفه ای بدون لحاظ حرمت ماه مبارک رمضان بین  سخنرانی نماینده مردم آمل که به عنوان سخنران مراسم روز قدس در حال سخنرانی در تریبون مقدس نماز جمعه شهر دابودشت بود ، به یکباره یاد روز های انتخابات می افتد و همه داشته های  خود را خرج یک حرکت ناپخته و جو زده  می نماید .

این فعال سیاسی در اقدامی عجیب که به تعبیری برخی از آن یک خود زنی سیاسی یاد می کنند شروع به هتاکی و توهین به سخنران جلسه می نماید که با پاسخ های منطقی و بازدارنده عزت الله یوسفیان و صلوات های مردم روزه دار موضوع به پایان می رسد .

فارغ از اینکه از نظر سیاسی این اقدام آقا رضا جواب معکوس برایش خواهد داشت و به جای محبوبیت واکنش منفی جامعه را به همراه خواهد داشت باید دید که چرا او که تجربه چندین دوره کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را دارد دست به این اقدام بچه گانه و دور از شان یک فعال سیاسی زده است .

آیا این همه وزن سیاسی او ست که تا بحال نمایان نشده و یا باز مشاوره های غلط برخی از اطرافیانش منجر  به این کنش عاطفی و غیر عقلانی از وی شده است .

به هر شکل  آقا رضا باید بداند میدان سیاست  تشک کشتی یا رینگ بکس نیست و طرح مسایلی که صحت و سقم ان تایید نشده و کذب می باشد اثرات سویی برای فرد نشر دهنده خواهد  داشت  خصوصا که مخاطب این توهین شخصی باشد که نماینده تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است و گزارش مفاسد را نزد مقام معظم رهبری می دهد و معظم له ایشان را مورد تفقد قرار می دهند .

امیدواریم آقا رضا ضمن قبولی باخت سیاسی اخلاق را نبازد و بداند که مردم آمل مردمان فهیمی هستند . بجای این حرکات عجیب و غریب حداقل بگوید من باختم بدم باختم بذارین …

18 thoughts on “من باختم بدم باختم فقط بذارین …”
  1. حاجي حاجي حاجي حاجيدورررررررررررررررررررررررررررر
    اخه اخه اخه
    با با دست خودش نيست 3 دوره با افتخار داره ميبازه.
    از افتخارات زندگيشه

  2. سلام
    من این سایت را برای کل مردم آمل میدونم نبایددر این سایت جبهه گیری سیاسی صورت گیرد و منافع عده ای خاص در نظر گرفته شود
    ذهن ما فراموش نمیکنه به خاطر علایق شخصی اعضای این سایت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری و جهت گیری نسبت به افرادی خاص باعث ناخشنودی بینندگان این سایت میگردد
    خواهشمندیم با در نظر داشتن عقاید و انتظاراتی که مردم فهیم آملی از اعضای این سایت دارند ازانتشار اخباری که باعث ناراحتی شهروندان آملی میشود جدا خودداری فرمایید.باتشکر

  3. تو میدان ورزشی هم کسی باخته ضمن قبول باخت در آخررای داور راتکمین میکند بعد میرود . در سیاست میزان رای مردم است و مردم قدرت انتخاب دار ند با مطرح کردن واهیات که نمی شود مردم را فریب داد مدرک داری شاکی شو .نداری بقول ورزشی ها جر زنی نکن

  4. نمیدونم اصل ماجرا چیه ولی به عنوان یک فرد بی طرف میگم که شما با توجه به مطالب پایانی دارین تهدید میکنین و این درست نیست و دور از اخلاق هستش….!!!!!!

  5. انتقاد از نماينده حق همه است .هراز نيوز بايد صحبت هاي دو طرف را بازتاب دهد و داوري را بر عهده مردم بكذارد.

  6. براي هراز نيوز بايد متاسف بود كه اينطور افراد را زير سوال مي برد.فردي كه نزديك 70000راي اورده بد باخته?
    ————————-
    بردار عزیز این رای مردم دادند ما باید مطیع نظر مردم باشیم نه اینکه بخاطر اینکه مردم به ما رای دادند دست به هر کاری بزنیم ایشون چند هزار تا رای آوردند احترامشون واجب ولی حق ندارند هر کاری دلشون خواست انجام بدند فرض محال آقای یوسفیان فرمایشاتشون درست نبود باید این گونه به نماینده مردم توهین می کردند . از کسی قصد داره نماینده مردم بشه بعید هست . آخه نماینده شدن به چه قیمتی

  7. آیا واقعا در این روز بزرگ که متعلق به جهان هست و سخنران هم مهمان دو بخش و دابودشت و دشت سر و یک چهره فرهیخته و نماینده مردم شهرستان آمل و سخنران نهاد مقدس نماز جمعه بوده آیا این نوع برخورد را چی می توان تلقی کرد آیا کسی که می خ.اهد وکیل شود اینقدر ظرفیتش کم باشد چی خواهد شد آیا می توان به ایشان اعتماد کرد

  8. اين حاجيپور بايد از خودش سوال كرد 3دوره داره مياد با اون هزينه هايي كه كرده.
    جالب اين اقا ميگه من بچه كشاورزم. روستايي هستم پس اين همه پول رو از كجا مياره معلوم نيست.
    خوبه در اين جريان هم ثابت شد ايشون به هيچ وج اخلاق مدار نيست و حاضر براي نكاينده شدن دست به هر كاري بزنه،
    اقاي جاجي پور اول بهتره تكليف خوده تو معلوم كني بعد حرف بزني شما واقعا بچه كشازرزي يا…..بانك …

  9. بله همين طوره
    يه دوره مياد ميگه خونم رو فرختم
    دوره بعد هم مياد ميگه خونم رو فروختم
    دوره سوم هم ميگه …
    دوره…
    تا قيامت هم هي ميگه فروختم
    بنده خدا فكر ميكنه با بچه قنداقي طرفه
    اقا جان صداقت پيشه كن
    بگو اين همه پول از كجا تامين ميشه?!!!!!!!!!!!!
    ميخواي ما بگيم داش رضا؟!!!!!!!.!………!!!!!!!!!!!!!!
    گرچه شما صداقت پيشه نداري،ظاهرا…

  10. جناب آقای دکتر یوسفیان عزیز:

    سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین شکند

    قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

    یا به فرمایش مولایمان حضرت علامه حسن زاده آملی که میفرمایند:

    کاسه چینی که صدا می کند

    خودت صفت خویش ادا می کند

  11. برادر ارجمندم، جناب آقای نصیری
    با سلام
    از اینکه می توانم خودم را یکی از هواداران سایت فاخرتان بدانم؛ مشعوفم. ولی این موجب نمی شود که انتقاداتم را مطرح نکنم. انعکاس خبر درگیری لفظی بین آقای حاجی پور و یوسفیان رسالت کاری شماست. اما نوشتن مطلب به گونه ای که هواداری بی قید و شرط شما را به شخص خاصی نشان دهد، قطعاً از رفتار حرفه ای به دور است. این امر موجب می شود که در درجه اول محبوبیت خودتان بین مخاطبین خدشه دار شود. خدا را شکر که خودتان سریعاً به همین نتیجه رسیدید و مطلب را ظرف چند ساعت از حالت برجسته و خبر شاخص خارج کردید. البته از حاج آقای یوسفیان هم انتظار می رفت که با صعه صدر بیشتری با این ماجرا برخورد کنند. ایشان هم در جواب آقای حاجی پور جمله ای را به زبان آوردند که بسیاری از روستائیان حاضر در مصلی را آزرده خاطر کرده است. در هر صورت، با توجه به نظرات حاضران در مصلی دابودشت، نهایت این ماجرا به ضرر آقای حاجی پور تمام شد. خداوند عاقبت امر همه ما را ختم به خیر کند. انشاء الله…

  12. سلام.درجریان اتفاقات روزقدس درمصلی دابودشت هستم ، هیچ توهینی ازجانب طرفین انجام نگرفته،هیچ عکس العملی ازطرف مردم نبوده،هرکه این اطلاعات اشتباه رابه سایتها و…داده مغرضانه ویاناشیانه انجام داده.ولی نکته قابل توجه شکسته شدن تابوی وحشتناک یک شخص بوده که هیچکس تابه حال باتوجه به قدرت نظامی ومالی ونسابقه قضایی ایشان نتوانسته بودحتی کوچکترین انتقادرابه ایشان داشته باشندواوج فاجعه اینکه خواص نیزبرای ادامه حیات سیاسی خودبه ایشان کوچکترین نقدی نمیکردند واصلابه ایشان نزدیک نمیشدندولی ازاین پس نهضتی دیگروتفکری دیگرجایگزین جو ترسناک گذشته خواهی شدوجنا ب حاجی پور باهرگرایش وجناح وتفکری به عقیده بنده دیگریک بازنده صرف نخواهدبودبلکه ایشان درتاریخ آزادیخواهی مردم آمل به یادگارخواهندماند…ان شاالله برخی روزنامه ها وسایتها ازلاک خودبیرون آمده وبه حرمت خون شهیدان حق را انعکاس دهند..آمین…

  13. این بشر خسته نمیشه ار این همه یاوه گویی ……..؟؟؟؟؟

  14. با سلام خدمت تمامی دوستان به خصوص جناب آقای نصیری
    دوست عزیز بنده با شما بسیار نزدیک هستم ولی خواستم غیر مستقیم انتقاد کنم

    چرا که بنده شخصا در جریان هستم تا به امروز جناب آقای دکتر یوسفیان برای روزبه نصیری هیچ گامی نگرفته ولی درک نمی کنم که این ادای دین کدام محبت ایشان است .

    دوست گرامی آیا انتشار خبر فوق با چنین جملات تهدید و تحقیرآمیز نقض و خدچه دار کردن چهره یک فعال سیاسی که بیش از 7000 رای مردم را در کارنامه دارد کار درستی است .
    قبلا برای سیاه نمایی چهره و تحقیر کردن یک بچه روستایی در آمل فقط به او لقب دهاتی را میدادند ولی بعد گذشت سالها وقتی این مسائل در تفکرات عام مردم حل شده یک منتقد که بارها انتقادات به حقش را در رسانه ها مطرح نموده نمی تواند اعتراض بکند به اینکه هیچ تغییری صورت نگرفته .
    حال اگر ایشان مقصر باشند آیا اینگونه انتقاد می کنند .

    شما اینجا نوشته اید ایشان به آقای یوسفیان هتاکی کرده ولی ننوشتید که دکتر یوسفیان چه پشت تریبون گفتند که وی را به خشم آورد .
    چرا حاجی پور را دعوت نمی کنید تا ببینید درد دلش چیست و آن زمان ایشان را محکمه کنید .
    البته من کار آقای حاجی پور را قبول نداشتم و نظرم به شخص نیست بلکه به منتقدین آقای نماینده است .
    دوست عزیز یک خواهش دیگر اینکه
    بساط ….را از اینجا جمع کنید بگذارید اطرافیان آقای نماینده یک سایت همسو با جریان فکری خودشان ایجاد کنند .

    هراز نیوز شاید از جهت حقوقی متعلق به روزبه نصیری باشد ولی بقای آن بسته به مخاطبانش است و مخاطبانش جهت گیری در اخبار و مقالات را دوست ندارند .

  15. دوستان ببخشید
    عذر میخوام تعداد آرا 37000 بوده که اشتباها 7000 نوشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *