با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آمل 10 نفر از اعضای شرکت هرمی ابر تجارت کهکشان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد صادق پهلوان فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان آمل، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسائی و رصد فعالیتهای این شرکت هرمی شدند.

سرهنگ پهلوان در ادامه اظهار داشت : با هماهنگی مراجع قضائی سردسته اصلی این شرکت هرمی به نام “سعید – خ” و 9 نفر دیگر از عناصر اصلی این شرکت در اقدامی عملیاتی توسط ماموران دستگیر شدند.

پهلوان همچنین خاطر نشان کرد : این افراد با تأسیس این شرکت هرمی با عنوان ” ابر تجارت کهکشان” به صورت غیر قانونی فعالیت خودر را آغاز و با تشکیل 4 شعبه مجزا از هم در یک ساختمان تجاری سعی در کلاهبرداری از مردم را داشتند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از محل فعالیت این افراد 3 دستگاه لب تاپ، تعدای اسناد و مدارک که دال بر فعالیت غیر قانونی و هرمی بودن شرکت را داشت و همچنین نمونه هایی از محصولات شرکت مذکور کشف و ضبط شد.

سرهنگ پهلوان با بیان اینکه فعالیت شرکت های هرمی باعث اخلال در چرخه فعالیتهای اقتصادی کشور و بیکاری جوانان خواهد شد افزود: متهمان دستگیر شده در بازجوئی ها به فعالیت در شرکت هرمی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آمل در پایان از شهروندان درخواست نمود هرگونه اطلاع از فعالیت شرکت های هرمی، سارقین، تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و … موارد را با تلفن 110 به پلیس اعلام نمایند.

63 thoughts on “دستگیری عناصر شرکت هرمی ” ابر کهکشان” در مازندران”
  1. هرکی یچیز میگه من ثبتمو تو این شرکت بزنم یا نهههههههه مراحل اولشو قبول شدما

  2. این سایت به هیچ عنوان نباید شرکت رو خراب کنه اینکار بر خلاف موازین شرعیه چرا ابر تجارت مجوزش تمدید شد اگه واقعا دارید راست میگید از هیچی نترسید فقط از خدا بترسید
    ایران جهان ابر تجارت کهکشان

  3. عزیزم همه مراحله اولیشو قبول میشن گولشونو نخوررررررر

  4. جایی که خرید اجباریه درآمدش درست نیست هر کی میگه خرید اجباری نیست دروغ میگه چون باید همه خرید کنن اگه خرید صورت نگیره که شرکت درآمدی نداره که پورسانت بده ، تازه میتونید امتحان کنید حتی اگه هزار نفر زیرمجموعه داشته باشین و هر کدومشون یک میلیون خرید بزنن اگه خودت خرید نزنی هیچی بهت نمیرسه باید حتما بیشتر از دایرکتات خرید بزنی ، رئیس شرکت هر کاری میکنه و هر آموزشی میده تا محصولاتش فروش بره ، کاری نداره بازاریابا بتونن محصول خریداری شده رو بفروشن یا نه ، به نظرتون این کار درسته ؟ درآمدش حلاله؟ کل درآمد و پول میرفخری(مدیر عامل ابرتجارت) مشکل داره و درست نیست.
    روز اولی که مشاوره میشی میگن یکی از اهداف بازاریابی شبکه ای با توجه به حذف واسطه ها ارزانتر فروش رفتن اجناس است اما چند جلسه بعد که میپرسی چرا اینقدر گرونه جوابشون اینه که هدف ما یکسان سازی قیمتهاست ، باید پورسانت همه داده بشه برای همین گرونه .!!!! من به دفتر آقای مکارم در قم تماس گرفتم گفتند حرامه ، حضوری به دفترشون توی شهرمون رفتم گفتند حرومه اما نمیدونم چرا توی شبکه های تلوزیون نشون نمیدن و اعلام نمیکنند که همه بدونن حرومه ……. لطفا تا خیلی دیرتر نشده پیگیری و اقدام کنید…..
    با سپاس

  5. خواهش میکنم پیگیری کنید تا جلو اینها گرفته شود ، من خودم حدود یکسال در این شرکت بودم ، همه ی آموزشهاش شبیه هم هستن و هیچ چیز جدیدی نداره اما میگن اجباری باید بیاین ، اینقدر توهم زاست که همه گول میخورن اما همش دروغه ، این هدف رو که اینقدر در این شرکت بهش تاکید میکنند همه در هر شغلی باید داشته باشن اما این شرکت ربطش داده به خودش ، واقعا خنده داره ، روش خوبی دارن که همه گول میخورن ، اینها سخنان بزرگان و پندهای بزرگ رو کلا کردن شیوه درس دادنشون که هیچ ربطی به فروشندگی ندارن ، نمیدونم من چطور گول خوردم این همه وقتمو هدر دادم و کلی جنس خریدم و مصرف کردم ، خدا منو ببخشه ، خیلی از جنسارو به زور به رفقا و همکارام و اقوام فروختم ، اولش فکر کردم که خیلی زرنگم اما خیلی زود فهمیدم چقدر گناه کردم و الان باید از همشون حلالیت بخوام ، خواهش میکنم پیگیری کنید تا این همه آدم که به سادگی مخشون رو زدن وقتشون به هدر نره و برن دنبال یک کار خوب ، به نظرتون این کجاش یه شغل خوبه که راه بیفتی و تو مغازه ها و داروخانه ها و مجتمع های مسکونی و شرکتها تبلیغ جنسهای شرکت رو کنی که قراره آقای میرفخری محصولاتش رو بفروشه ، بله این روش رو جدیدا از همه میخوان ، به نظر میاد ویزیتور بودن کم هزینه تره چون حداقل جنس رو نمیخری که بفروشی ، جنس رو برای شرکت میفروشی و پورسانت میگیری و حقوق ثابت هم داری …..
    با سپاس

  6. دروغ و توهم زاریی در این سیستم که با نام تجارت الکترونیک یه مشت بی خبر از تجارت رو گول میزنن من خودم ۴ ماه عضو بودم ولی فقط یه مشت توهم بود و هست من فوق لیسانس تجارت الکترونیک دارم

  7. من رفتم در این شرکت ولی فقط کلاهبرداران ودروغ میگن. خواهشم از جوانان این هست که در این گونه شرکت های هرمی مشارکت نکنن و گول نخورند

  8. اقای صالح اخه چرا فکر میکنی این شرکت کلاه برداریه

  9. باسلام ماآخرش نفهمیدیم کلاهبرداری هست یا نه یکی یه جواب درست به ما بده?

  10. نه آقا کلاهبرداری نیست
    من خودم تو شرکت هستم.پول میدم جنس خوب ارزون میخرم با یه سود مناسب میفروشم.10نفرم زیر مجموعه دارم اونا هم راضی هستن دارن کارشونو میکنن.از فروش زیرمجموعه هم سود به من میرسه.دفترمونم جاش مشخصه .میتونید برید تو سایت ایران هشدار یا صنعت و معدن چک کنید

  11. میتونید اسم شرکت به شماره ی 30006082 پیامک کنید بهتون اطلاعات در موردش میده.اسم هر شرکتی رو که بفرستید بهتون میگه مجوز داره یا نه

  12. با سلام
    واقعا” یه عده ای چطوری به خودشون اجازه میدن در مورد یک تجارت جهانی که قدمت 60 ساله توی دنیا داره و هزاران شرکت توی سرتاسر دنیا دارند دقیقا” به همین روش فعالیت می کنند و … ، نظر بدند یا کارشناسی کنند یا قضاوت کنند یا …
    چیزی را که ازش اطلاع ندارید نظر هم ندید لطفا”
    متشکرم

  13. از متمایز بودن نترس /انگشت نما بودن بهتراز احمق بودن است. کسی که اطلاعات نداره از این تجارت بزرگ باید ی فکری بخالش کرد از رو شنیده ها حرف نزنید. هیچی حالیم نی میجنگم به عشق تنها دلایل زندگیم. خواهشا برین اطلاعات کسب کنید. ابر تجارت کهکشان جونمو به پات میدم

  14. جالبه بعضیا اومدن تو کامنتشون از واژه “مال باخته” استفاده کردن…!!
    یعنی به این حماقت و سادگی بعضی ها باید نشست یه دل زار گریه کرد، خب شمایی که هنوز فرق بین بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی رو نمیدونی اومدی چی میگی واسه خودت…!!
    شما پول میدی ثبت جنس میکنی میری در انبار جنست رو تحویل میگیری و البته قبلا برات پست میشد…خب حالا دقیقا واژه مال باخته رو از کجاتون درآوردید…؟؟
    ضمن اینکه این شرکت تو ایرانه زیر نظر وزارت صنعت و معدن فعالیت میکنه پلیس فتا اونو زیر نظر داره صاحبان شرکت اموال و دارایی شون به شدت کنترل میشه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *