با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آمل 10 نفر از اعضای شرکت هرمی ابر تجارت کهکشان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد صادق پهلوان فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان آمل، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسائی و رصد فعالیتهای این شرکت هرمی شدند.

سرهنگ پهلوان در ادامه اظهار داشت : با هماهنگی مراجع قضائی سردسته اصلی این شرکت هرمی به نام “سعید – خ” و 9 نفر دیگر از عناصر اصلی این شرکت در اقدامی عملیاتی توسط ماموران دستگیر شدند.

پهلوان همچنین خاطر نشان کرد : این افراد با تأسیس این شرکت هرمی با عنوان ” ابر تجارت کهکشان” به صورت غیر قانونی فعالیت خودر را آغاز و با تشکیل 4 شعبه مجزا از هم در یک ساختمان تجاری سعی در کلاهبرداری از مردم را داشتند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از محل فعالیت این افراد 3 دستگاه لب تاپ، تعدای اسناد و مدارک که دال بر فعالیت غیر قانونی و هرمی بودن شرکت را داشت و همچنین نمونه هایی از محصولات شرکت مذکور کشف و ضبط شد.

سرهنگ پهلوان با بیان اینکه فعالیت شرکت های هرمی باعث اخلال در چرخه فعالیتهای اقتصادی کشور و بیکاری جوانان خواهد شد افزود: متهمان دستگیر شده در بازجوئی ها به فعالیت در شرکت هرمی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آمل در پایان از شهروندان درخواست نمود هرگونه اطلاع از فعالیت شرکت های هرمی، سارقین، تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و … موارد را با تلفن 110 به پلیس اعلام نمایند.

63 thoughts on “دستگیری عناصر شرکت هرمی ” ابر کهکشان” در مازندران”
  1. کسانی که حق جو هستند ابتدا باید ناحق را بشناسند ! در غیر اینصورت آدم حق طلب ، ندانسته ناحق را که در نظر او حق جلوه کرده به جای حق می نشاند و به ظاهر بر آن استوار می شود و از آن دفاع می کند .
    .
    .
    .
    .
    شرکت ابرتجارت کهکشان توسط کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی ایران تمدید مجوزشد.{یاحق}

  2. سلام.با این حرفا به جایی نمیرسید.ابر تجارت کهکشان داره رشد خودشو میکنه خواستید بیاید نخواستید هم بسلامت

  3. اقا یکی به ما بگه کی درس میگه کی غلط………….منم میخوام عضو شم …….

  4. سلام
    زنگ بزن به وزارت صنعت ومعدن جمهوری اسلامی ایران بهت میگن بازاریابی شبکه ای قانونی شد،ابرتجارت کهکشان مجوز داره یا نه?
    شماره وزارت صنعت و معدن ;02188902179
    سامانه آگاه : 3006082،اسم شرکت بفرست بهت میگه قانونی هست یا نه, تو هرکاری یا اولین باش یا بهترین،ما اولین های بازاریابی شبکه ای ایران هستیم چهار سال دیگه کسی نمیتونه ادعا کنه من نتورکرم چون اون موقعه باید بهترین باشه…

  5. سامانه آگاهی 30006082 این درسته

  6. من به عنوان کسی که سالها تو این کار بوده و به این کار علاقه دارم ودر ضمن تاوان سنگینی بابتش دادم میگم این شرکت از نظر ثبتی قانونی هستش اما تو نحوه عضوگیری داره از روش سولار یا خورشیدی استفاده میکنه که این روش یکی از اشکال هرمی میباشد و شامل قانون ممنوعیت تشکیل زنجیره انسانی میگردد…در سایت شرکت اشاراتی به نحوه کاری شرکت شده اما زیرکانه و با استفاده از کلمات مشابه خوانندگان را گمراه میکند …این شرکت چندان تفاوتی با شرکتهای هرمی قبلی ندارد.

  7. سلام
    سوختم سلام
    منم الانم کهکشانیم اما بدجور سردرگم شدم چون نمیدونم ادامه بدم یا بزنم کنار میشه راهنماییم کنین

  8. سلام برای اطلاع از قانونی بودن شرکت ها به شماره 30006082 اسم شرکت مورد نظر را فارسی یا انگلیسی ارسال کنید و تاریخ وداشتن یا عدم داشتن مجوز رو ببینید .
    با تشکر

  9. سلام
    انگار که ابر تجارت داره منحل میشه و رییس فرار کرده
    و خیلی از تاپ لیدر هاشون به شرکت های دیگه مثل پنبه ریز که نتورک قانونی کار می کنن و بدون تخلف هستن اومدن ، مثل دکتر زینلی ، آقای امیری ، آقای کمالی ، آقای طالبیان و … .
    درباره اون تخلفی که میگین باید بگم که این تخلف رو همه ی شرکت ها همزمان دریافت کردن اون هم به این دلیل که میخواستن یه کمیته بین خودشون تشکیل بدن که وزارت صنعت معدن تجارت فکر کرد داره تخلف صورت میگیره و به همشون اخطار داد .
    در کل ندونسته درباره چیزی که نمی دونیم قضاوت نکنیم
    من با وجود این که ابر تجارت کار نمی کنم اما اینا رو گفتم تا آگاهی تون بیشتر شه درباره نتورک مارکتینگ 🙂

  10. سلام به دوستان عزیز همیشه سعی کنید اول پرس وجو کنید بعد خودتون تصمیم اصلی رو بگیرید من در این شرکت مشاوره اولیه شدم اما چون خودم اجتماعی وبازاری هستم طرف رو بدجور با سولاتم پیجوندم بنده خدا مونده بود برای من دو دوتا حساب میکردمنم جواب حساب وسودش رو دادم آخرش کم آورد شرکت ابر تجارت برای تمامی کسانی که عضو میشومن سودی که میگن نداره تنهاسود رو نفر اول واصلی که ماپول رو به حساب آون میریزم میره به نظر من آدم وقتشو صرف یک کاری دیگه کنه بهتره مرسی فداتون

  11. سلام اقا یا خانم (یکی) باید بهت بگم که شما بشین تا یه نفر کار رو بهت معرفی کنه یا برو ببین دوررو وریات کدومشون دارن کار میکنن بهشون بگو
    چون شما باید حتما از سمت یه نفر که تو این کار هست ضمانت بشی

  12. پایگاه خبری شما یه پایگاه فوق العاده بی دروپیکره
    اصلا شما چیزی حالیتون نیست
    چند تا مثل شماها با بی عقلیتون جلو پیشرفت ایران رو میگیرید
    براتون متاسفم

  13. آقا من میخواستم عضوبشم با دیدن نظرات شما عزیزان پشیمون شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *