با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آمل 10 نفر از اعضای شرکت هرمی ابر تجارت کهکشان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد صادق پهلوان فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان آمل، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسائی و رصد فعالیتهای این شرکت هرمی شدند.

سرهنگ پهلوان در ادامه اظهار داشت : با هماهنگی مراجع قضائی سردسته اصلی این شرکت هرمی به نام “سعید – خ” و 9 نفر دیگر از عناصر اصلی این شرکت در اقدامی عملیاتی توسط ماموران دستگیر شدند.

پهلوان همچنین خاطر نشان کرد : این افراد با تأسیس این شرکت هرمی با عنوان ” ابر تجارت کهکشان” به صورت غیر قانونی فعالیت خودر را آغاز و با تشکیل 4 شعبه مجزا از هم در یک ساختمان تجاری سعی در کلاهبرداری از مردم را داشتند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از محل فعالیت این افراد 3 دستگاه لب تاپ، تعدای اسناد و مدارک که دال بر فعالیت غیر قانونی و هرمی بودن شرکت را داشت و همچنین نمونه هایی از محصولات شرکت مذکور کشف و ضبط شد.

سرهنگ پهلوان با بیان اینکه فعالیت شرکت های هرمی باعث اخلال در چرخه فعالیتهای اقتصادی کشور و بیکاری جوانان خواهد شد افزود: متهمان دستگیر شده در بازجوئی ها به فعالیت در شرکت هرمی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آمل در پایان از شهروندان درخواست نمود هرگونه اطلاع از فعالیت شرکت های هرمی، سارقین، تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و … موارد را با تلفن 110 به پلیس اعلام نمایند.

63 thoughts on “دستگیری عناصر شرکت هرمی ” ابر کهکشان” در مازندران”
  1. سلام بر همه ی دوستان
    ضمن تشکر از این اقدام دادستان محترم
    شرکت های دیگری هم هستند که بعضا نام ایمه را یدک می کشند اما کلاهبرداری کرده اند. من خودم یکی از مال باختگان شرکت تعاونی حضرت…. (س) هستم-من شرمم میاد از این که نام این شرکت را به حضرت …. منتسب کنم- این دوستان موسس حدود 500 نفر از مردم آمل را سرکیسه کردند.
    ماجرا از این قرار است که تعاونی مورد اشاره یک تعاونی قلکی است و در سال 85 شروع به کار کرده سال بعد یک شعبه ی دیگر راه انداختند. معروف به تعاونی قلکی سمند. قرار بود به هر عضو در صورت برنده شدن در قرعه کشی ماشین سمند بدن و هر ماه تصاعدی به دو تا ده نفر از اعضا این ماشین تعلق بگیره. پس از چند ماه گفتن سمند نمی شه داد. به هر برنده 9 میلیون پول میدن . حالا این تعاونی در پاییز سال 92 تعطیل شده در حالی که بیش از 300 نفر بیش از 5 ملیون پول دادند و تا حالا ریالی دریافت نکردند.
    قضیه اردیبهشت امسال به دادگاه کشیده شد اما نفر اول و متهم اصلی به نام م.م فراری است و در جلسات دادگاه حضور پیدا نمی کنه
    من از دادستان عاجزانه می خواهم در این پرونده ورود کنند. چون بیش از 300 نفر، هر نفری 5ملیون و نیم دادند و حالا دست شان به جایی بند نیست. این پرونده ابعاد گسترده ای داره که متاسفانه مسکوت مانده.
    منی که از خرج زن و بچه ام زدم و ماهی 70 هزار تومن به این آقایون دادم به امید این که بتونم با مبلغی که به دستم میاد وانتی بخرم و کسب و کار حلال داشته باشم حالا این همه پولم رفته و کسی هم جوابگو نیست. متهم ردیف دوم هم خودش از ما میخواد بریم شکایت کنیم . یعنی هیچ ترسی از قانونی شدن قضیه ندارند. در حالی که نزدیک دو ملیارد پول مردم این وسط حیف و میل شده و خرج … شده
    آقای دادستان ورود کنید
    مدعی العموم ورود کنید
    از هراز نیوز خواهش می کنم پیام را درج کنند و با پیگیری این خبر به رسانه ای شدن ان کمک کنند.
    یا علی

  2. سلام دوستان عزیز
    من همه نظراتونو خوندم هردو طرف حق دارن و درست میگن من خودم رفتم تمامی این سایت هارو مشاهده کردم و در نهایت نتیجه ای که گرفتم 1) داخل سایت ابر تجارت کهکشان شعبه ای در آمل معرفی نکرده است داخل استان مازندران شعباتی داره اما تو آمل نه
    2) صفحه اول سایت ابر تجارت کهکشان سمت چپ وضعیت شرکت را بصورت رنگ زرد آورده و بعنوان تعلیق بعلت تخطی از قوانین و مقررات بازاریابی شبکه ای و تعهدات موضوعه اعلام کرده است(http://www.networkmarketing.moc.gov.ir/Certificate.aspx?ID=5)
    3) در سایت ابر تجارت کهکشان در قسمت اخبار چنین متنی اومده :
    خبر مهم: به اطلاع میرساند شرکت ابر تجارت کهکشان در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی ندارد و هرگونه پیش فروش یا گرفتن وجه نقد از مشتری در داخل شعب یا خارج از شعب ممنوع میباشد و در صورت مشاهده شناسه بازاراب خاطی، مادام العمر بسته خواهد شد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.مدیریت ابر تجارت کهکشان
    4) در سایت ایران هشدار شرکت ابر تجارت کهکشان با شماره مجوز 578906/42 از تاریخ 13/11/92 الی 13/05/93 مجوز داشته اما در طول این بازه زمانی بعلت تخطی از قوانین و مقررات بازاریابی شبکه ای و تعهدات موضوعه فعالیت این شرکت را به تعلیق درآورده است(http://www.iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageNAme=Page&ID=43)

    موفق و پایدار باشی
    س.ح

  3. ادامه تحقیقیات انجام شده خودم:
    5)در لینک سایت وزارت صنعت و معدن نیز توجه کنید یکی از دوستان گفته مجوزش اونجا ثبت هست بله درسته اما در قسمت چپ این موجوز نشانگر زردی وجود دارد که با کلیک بر روی آن نشاندهنده وضعیت این شرکت می باشد که در حال حاضر تعلیق می باشد .

    با تشکر
    س.ح

  4. >>>کهکشانیهای آمل تا تمدید مجوز شرکتمون چیزی نمونده چشم به هم بزنین میاد

  5. هراز نیوز.. زیرک تر باش.. اینا ایمیلشون رو میذارن تا از طریق شما هم بازاریابی کنن.. دقت کنید برادر.

  6. از قوه قضائیه و دادگستری آمل انتظار بیشتری می رفت. فقط گفتن اعضا رو دستگیر کردن و خبرهای تکمیلی رو اعلام نکردن تا شک و شبهات مردم از بین بره.. اینطوری که بد تر شد و فقط این شرکت بیشتر در رسانه ها تبلیغ شد.
    بو دار هست مساله.. و میشه هر فکری در مورد هر حرکتی کرد.

  7. تخلفات ابر تجارت:
    1-خرید اجباری
    2- نداشتن مجوز و کار کردن در امل
    3-پیش فروش در زمان تعلیق
    4- رویا پردازی و ساختن توهم در ذهن جوانان امیدوار
    5- کار کردن کویستی
    6- کارکردن بعد از گیر افتادن سر دسته های ابر تجارت در مجامع عمومی
    7-انباشته سازی محصولات
    8- تلقین کویستی که محصول بهانه است
    9-بی کیفیت بودن جنسها
    10-وجود بالاسریهای کویستی از تهران تا آمل
    11-غیرشرعی بودن بخاطر تمایل نداشتن خرید اولیه اجباری یک میلیون تومانی
    12-رعایت نکردن اخلاق حسنه
    13-رعایت نکردن و دسته کم گرفتن نظارت قوانین کشوری و دادگستری و ماموران محترم نیروی انتظامی
    با این تفاسیر قضاوت با شماست به امید آینده بهتر و کار کردن نتوورک قانونی در ایران

  8. ای کاش مامورین نیروی انتظامی زودتر کنترل و پی گیری میکردن هر چند جلوی ضرر را هر جا بگیرند منفعت است

  9. من یک تولید کننده هستم که یک سال هست که برای ابرتجارت کهکشان محصول(کیف چرم) تولید میکنم و از این خریدی که از ما داشته مستقیم یا غیر مستقیم 200 نفر مشغول به کار شدند (از خام فروش چرم بگیر تا یراق فروش بازاری) وحدود نزدیک به دو ماه است که ما بیکار شدیم و منتظریم تا این چرخه فعالیت دوباره به حرکت دربیاد حساب کنید اگه با 20 تولید کننده ابرتجارت قرارداد داشته باشه عملا 4000 شغل ایجاد کرده و این یعنی کمک به تولید داخل کشور و اگه فعالیتی نداشته باشه غیر از بازاریابها که من نمیدونم چند نفرند 4000 نفر کارگر از کار بیکار میشوند.پس خواهش میکنم اینقدر مغرضانه با نام این شرکت برخورد نکنید.

  10. سلام
    وای بر کسانی که از اب گل الود میخواهند قورباقه بگیرند
    فقط با یه جستجوی ساده ابر تجارت کهکشان توی گوگل همه چیز روشن میشود

  11. بابا سایتش که هست یه سرچ بزن میبینی مجوزش تمام شده منتظر تمدید مجوز هستیم این حرفها چیه اخه هرمی چیه عزیز من چرا جو سازی میکنی

  12. دست بردار جناب لیدر بار دیگر سایت مجوزش تمدید میشه ها بازم شما مثل بارهای قبل تخلف میکنینا بازم مثل چند بار قبل تعلیق میشینا این داستان ادامه دارد مثل بارهای قبل .چون شما بازاریابی شبکه ای رو درک نکردین یا اصلا نمیدونین چیه البته حق باشماست شما چکار دارین سر چند نفر کلاه میره شماها به فکر پورسانت خودتون هستین …..راستی لیدر شدن رو باید دیگران در شما ببینن مطمئن باش که جو سازی از شماهاست اثباتش کاری نداره

  13. [لبخند]سلام به همگی…[لبخند]
    بابا منم ابر تجارت بودم ولی اگه
    همه این حرفها که گفته میشه درست
    نباشن یه چیز واقعا درسته،اینه
    که سود این شرکت کاملا غیر قانونی و غیر شرعی هست اگه فکر میکنید
    بازهم دروغ میگم لطفا به لینک
    زیر برید و ببینید هیچ کدام از
    این خصوصیات رو ابر تجارت نداره(لطفا با دقت تمام فیلم شماره 4 رو ببینید)[دست]…
    http://www.mlmbook.ir/?
    page_id=719

    بابا از خواب غفلت پاشین
    اینا فقط دارن با بازی کردن با احساساتتون فریبتون میدن
    من خودم 1 سال جون کندم بعد2/800/000
    بهم دادن در صورتی که اگه بخوای حساب کنی من تو این 1 سال بیشتر از اینا خرج کردم (حدود 60 میلیون زیر مجموعه هام خرید کردن)…
    من خیلی امید وار بودم ولی کم کم تازه داره سیستم برام روشن میشه
    اگه از همون اول بهم گفته بودن که این مشکلات رو داره نمیرفتم تو این شرکت:
    1-رویا پردازی و ساختن توهم در ذهن جوانان امیدوار
    2-بی کیفیت بودن اجناس نصبت به قیمت(مثلا یه کیف پای طرف با هزینه پست و مالیت 500/000تومن در میاد)

    3-نداشتن پشتیبانی محصولات از شرکت
    4-خرید اجباری
    5-غیر شرعی بودن پورسانت ها(شما باید دوستانت رو بیاری و مجموعه بسازی تا به تو پول برسه نه از طریق فروختن اجناس)
    6-دادن آموزش هایی غیر انسانی و اخلاقی(چگونه با نقطه ضعف های احساسی، دوستانت رو گول بزنی تا بیان تو این کار)
    7-حمایت نکردن دولت(به دلیل نداشتن اعتماد، مجوز این شرکت هر دفعه 6ماهه تمدید میشه)
    8-مغایرت داشتن با بند ها و تبصره های مجلس
    9-باز نکردن پلن درآمدی برای افراد(یه جزئیاتی داره که هرموقع خرید کردی وعضو شدی خودت کم کم میفهمی تازه پورسانت واقعی که میدن چیه)

    10-مبلغ 100/000تومن خرید ماهیانه اجباری
    بابا اگه بخوام بگم تا صبح باید بنویسم قضاوت با خودتونه….[تفکر][تفکر]

  14. آقای باختم
    شما که باختی می تونی دفعه بعد ببری ولی من سوختم خاکستر شدم باید بیشتر صبر کنم
    این ابر تجارت کهکشان خیلی هارو بد بخت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *