با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آمل 10 نفر از اعضای شرکت هرمی ابر تجارت کهکشان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد صادق پهلوان فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان آمل، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسائی و رصد فعالیتهای این شرکت هرمی شدند.

سرهنگ پهلوان در ادامه اظهار داشت : با هماهنگی مراجع قضائی سردسته اصلی این شرکت هرمی به نام “سعید – خ” و 9 نفر دیگر از عناصر اصلی این شرکت در اقدامی عملیاتی توسط ماموران دستگیر شدند.

پهلوان همچنین خاطر نشان کرد : این افراد با تأسیس این شرکت هرمی با عنوان ” ابر تجارت کهکشان” به صورت غیر قانونی فعالیت خودر را آغاز و با تشکیل 4 شعبه مجزا از هم در یک ساختمان تجاری سعی در کلاهبرداری از مردم را داشتند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از محل فعالیت این افراد 3 دستگاه لب تاپ، تعدای اسناد و مدارک که دال بر فعالیت غیر قانونی و هرمی بودن شرکت را داشت و همچنین نمونه هایی از محصولات شرکت مذکور کشف و ضبط شد.

سرهنگ پهلوان با بیان اینکه فعالیت شرکت های هرمی باعث اخلال در چرخه فعالیتهای اقتصادی کشور و بیکاری جوانان خواهد شد افزود: متهمان دستگیر شده در بازجوئی ها به فعالیت در شرکت هرمی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آمل در پایان از شهروندان درخواست نمود هرگونه اطلاع از فعالیت شرکت های هرمی، سارقین، تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و … موارد را با تلفن 110 به پلیس اعلام نمایند.

63 thoughts on “دستگیری عناصر شرکت هرمی ” ابر کهکشان” در مازندران”
  1. سلام
    قرآن کریم: تا در مورد موضوعی به یقین نرسیدی قضاوت نکن وگرنه جزو حیوانات محسوب میشوی.
    من از سایت هراز نیوز بسیار متعجب شدم چون میدونم آدمهای فهمیده ای این سایت را اداره میکنند
    چون ابرتجارت کهکشان بازاریابی شبکه ای کار میکنه نه هرمی
    مجوز از وزارت صنعت جمهوری اسلامی ایران داره
    شماره مجوز : 42/578906
    شماره ثبت : 414355
    تاریخ صدور مجوز :1390/07/04
    نزدیک به 1000 نفر در دفتر ابرتجارت کهکشان در آمل مشغول به فعالیت بودن و شما با آبروی تمام خانواده های این 1000 نفر بازی کردید
    شما حتما یا باید این موضوع را کاملا شفاف ثابت کنید یا باید عذرخواهی کنید
    در غیر اینصورت چهره این سایت مخدوش میکنید.
    مهمترین چیزی که یک مسلمان داره آبرو هستش که شما به راحتی این کارو کردید و آبروی عده ای از مسلمانان را بردید.دیدار به قیامت
    —————————————-
    شما انگار در خواب هستید عوامل این شبکه دستگیر شده اند

  2. من یک بازاریاب شبکه ای نیستم اما صرفا جهت اطلاع شما را به لینک زیر هدایت می کنم که در سال 88 در زمان احمدی نژاد از سمت دولت فعالیت در شرکت های هرمی قانونی شده است.
    http://www.khabaronline.ir/detail/33077/Economy/commerce

  3. کار این شرکت اخلال در نظام اقتصادی کشور هست و باید به شدید ترین وجه ممکن با عواملش برخورد بشه. این پیامهای بالا که دارن از این شرکت کلاهبرداری حمایت میکنن از طرف کسانی هست که در صورت جمع شدن شرکت متضرر می شوند.
    ضمنا. عوامل شرکت در اقدامی جدید ادعا کرده اند که شرکت در نیمه دوم مرداد مجوزش را خواهد گرفت و از اعضای ساده لوح دعوت به فعالیت مجدد و سرمایه گذاری در شرکت کرده اند.

    از دادستان آمل و هراز نیوز تقاضامندیم با توجه به حساسیت موضوع دقیقا بفرمایند که آیا این شرکت فعالیتش غیر قانونی هست یا نه تا جوانان بیشتری به این دام نیفتند و عواقبش گریبانگیرشون نشه..

  4. آقایی که اسمت رو گذاشتی فدایی ،تو هیچی مثل اینکه حالیت نیست چون اگه حالیت بود چرت و پرت نمیگفتی،این شماره مجوزی که گذاشتی 6 ماه پیش توسط وزارت صنعت،معدن و تجارت به دلیل تخلفات ابطال شد و دستور پلمپ این شرکت به دادستانی تمامی شهرهای کشور ابلاق شد،اول بفهم بعد حرف بزن

  5. رییس این سایت کیه ابروی املی هارو بردی داداش برو اطلاعات بگیر شکمی حرف نزن باید معضرت خواهی کنی وگرنه از شما شکایت میکنم هرچه سریعتر این پستو پاکش کن
    اینم لینک سایت وزارت صنعت و معدن برو ببین مجوز داریم اقا
    http://networkmarketing.moc.gov.ir/Forms/ActiveCorporateLists.aspx#1

  6. این که اکثر مردم ایران فرق شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و شرکت‌های هرمی رو نمی‌دونن به دلیل ضعف دولت تو فرهنگ‌سازی این نوع تجارته. تجارتی که 55 ساله تو دنیا داره کار می‌شه و تو خیلی کشورا تورم رو نزدیک به صفر کرده.
    در ضمن این رو هم بگم شرکت‌های هرمی نه فقط تو ایران بلکه تو کل جهان ممنوعه.

    http://www.iranhoshdar.ir/?PageName=HERAMI

    http://www.iranhoshdar.ir/?PageName=nm

  7. اگه مرد بودی یکی از پیام های منو تایید میکردی واگذارت میکنم به امام زمان
    اگه مردی بذار من جواب آقای ناشناس را بدم
    ما تا 13/05/1393 مجوز داریم پس حرف مفت نزن اول برو داخل سایت مرکز امور اصناف و بازرگانان جمهوری اسلامی ایران بعد بگو ما شش ماه پیش مجوز داشتیم
    مجوز شرکت ابرتجارت کهکشان 1393/05/15 تمدید میشه و یه تو دهنی به همه کسانی که به ما تهمت زدند.

  8. من خودم از کسانی بودم که جهت کنجکاوی به این شرکت سر زدم و مثلا برای سرمایه گذاری رفته بودم.. گفتم شماره مجوزتون کو؟ گفتند توسط آقای روحانی تایید شده ست. گفتم آقای روحانی که مرجع تایید شرکت ها نیستن. گفتن این شماره ثبت شرکت و مجوز فعالیت. به دوستم که حقوقدان بود زنگ زدم و براش توضیح دادم. گفت چنین شرکتی کاملا غیر قانونی و کلاهبرداری هست.
    به عوامل شرکت گفتم آقایون شما چرا دارید الکی به مردم میگید مجوز دارید؟
    گفتن( ما از دفتر مقام معظم رهبری استعلام گرفتیم )!!! گفتم دفتر مقام معظم رهبری به شما اجازه فعالیت غیر اخلاقی و غیر قانونی در جهت بالا کشیدن مال مردم بدبخت و ساده لوح رو دادند؟ چرا برای توجیه عمل خلاف خودتون بیخود از مقدسات مردم مایه میذارید؟ قباحت داره..
    عصبانی شدند و گفتند آقا شما نمی خوای کار کنی..
    گفتم. بله. دقیقا. من پولی که بخواد با کلاه گذاشتن رو مردم بدبخت به دست بیاد رو نمیخوام..

    یه چیز رو هم بگم.. اعضای ساده و مال باخته برای اینکه به پول از دست رفته برسن جدیدا ادعا میکنن مجوزشون مرداد ماه میاد و دوباره دارن تبلیغات میکنن و دنیال عضو گیری جدید هستند.

    از نهادهای امنیتی و قضائی میخوایم به طور صریح غیرقانونی بودن این شرکت و فعالیتش رو به اطلاع برسونند تا خانواده های بیشتری به دام نیفتند.

  9. جناب فدائی

    به زیر همون لینکی که گذاشتید مراجعه بفرمایید و به اعمال غیرقانونی خودتون که زیر همون صفحه ای که میگید مجوزتون هست پی ببرید.
    چشمتون رو درست باز کنید می بینید که نوشته شرکت اعمال خلاف قوانین داشته : عین متن در اون صفحه خط آخر:
    ( اخطار به دليل تخطي از قوانين و مقررات بازاريابي شبکه اي و تعهدات موضوعه)
    این یک.
    اما دوم.: دادستان شجاع آمل غیرقانونی بودن فعالیت این شرکت رو اعلام کرده. نه کاربرها.. این پروسه هم حتما بیش از ماهها تحقیق و کارهای امنیتی انجام شده. پس بی اساس نبوده که شما برای توجیه کارهای خلاف شرع و قانون به هراز نیوز می پرید و به کاربرهایی که نظر میذارن بد و بیراه میگید و به امام زمان واگذارشون می کنید.
    خجالت بکشید که امام زمان رو هم دستاویز اعمال غیر انسانی خودتون میخواهید بکنید.
    شما فقط فکر سود کثیف و نجس خودتون هستید. خجالت بکشید که میخواید با کلاه گذاشتن سر چندتا جوون ساده لوح نون برای سفره خانوادهاتون ببرید.

  10. من هم به اون لینکی که ادعا میشه مجوز فعالیت شرکت توش هست سر زدم.

    اولا: تو همون لینک اعلام شده شرکت فعالیت غیر قانونی داشته.

    ثانیا: در قسمت شعبه ی شهرها در همون لینک اسمی از شهر آمل نیومده.
    و این یعنی فعالیت این شرکت در شهر آمل مخفیانه و غیر قانونی بوده و حتی مراجعه کنندگان به اونجا از جو پلیسی توسط گردانندگان این شرکت غیرقانونی که در ساختمانی که این شرکت در داخل بازار عراقی پاتوقش درست کرده بودند و دختر پسرها رو جمع می کردند خبر می دهند.

    ثالثا: اینها اجازه جمع آوری و اختلاط دختر و پسر آن هم به وضع نابهنجار و بی حجابی که ما در آن ساختمان دیدیم نداشتند.

  11. اطلاعات بگیرین بعد . . . .

    آمل . بازار عراقی -مجتمع یوسف رضا

    زندگی بشر از ابتدا تا کنون 3 عصر گذرونده

    1- کشاورزی
    2- صنعت
    3- الکترونیک ( ما تو این عصریم )

    تو کشاورزی بابابزرگتون کاری واسه بچه هاش نکرد .
    تو صنعت باباتون واسه شما کاری نکرد ک الان میشنی بهش فحش میگی .
    تو الکترونیک تو واسه بچه هات میخوای چیکار کنی !!!

    زنده باد بازاریابی شبکه ای قانونی ابر تجارت کهکشان

  12. یه زحتمی به خودتون بدین تو گوگل بنویسین ابــــر تجــــارت کهکشــــان .

    اول آمل میگیریم بعد ایران بعد جهان بعدشم کهکشان .

    هر کی خواست میتونه با ما بیاد

  13. سلام به دوستان
    متاسفانه نوشته گذشته رو سایت نمیاد البته حق داشتن…
    برای بحث تو این زمینه یه پست فکر نکمنم جواب دوستان رو بده
    این جور که من دیدم دوستان اگاهی کاملی در باره بازار یابی شبکه ای ندارن این خصلت ما ایرانی ها هستش که در باره هرچی نظر بدیم
    برای دوستانی که اگاهی تو این زمینه ندارن (نه) تا شرکت دارای مجوز از وزارت صنعت ومعدن میباشد که یکی از این ها ابر تجارت.
    در بین نوشته ها خوندم سر افراد کلاه میره برای اگاهی دوستان من خودم در این شرکت خرید کردم و محصول مورد نظر را در حال استفاده هستم خوب من کجا ضرر کردم درسته به علت تخلف و تغییر پلن این شرکت تا زمان مشخص اجازه کار نداره ولی این دلیل نمیشه که این شرکت غیر قانونی. تو این هفت هشت ماه چطور ماموران محترم نیروی انتطامی دخالت نکردن اونم در وسط شهر امل من ایمیلم رو میزارم اگه کسی اطلاعات بیشتر خواست من در خدمتم
    mehrdad.cherik.121@gmail.com
    و یه خواهش دوستان نظر بیخود وغير منطقي نزارن
    با تشکر علیرضا خ

  14. ببخشید من فکر میکنم شما دارین به همه بی احترامی می کنید این که شما میگید دختر و پسر با هم اختلاط میکردن مرده ناموس شو اورده واقعا ادم باید خیلی بیشرم باشه این حرف رو بزنه برید توبه کنید خدا عاقبت همه مارو ختم بخیر کنه
    انشا الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *