این دانشجوی 21 ساله دچار مشکلی عاطفی بوده و دوستانش ساعاتی پیش از خودکشی، وی را در راهروهای دانشگاه و خوابگاه عصبی و آشفته دیده بودند.

یک دانشجوی دانشگاه شیراز شب گذشته به علت برخی مشکلات عاطفی خودکشی کرد.

به گزارش مهر، یک دانشجوی سال سوم رشته زمین شناسی در مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز شب گذشته خود را از طبقه هفتم خوابگاه شهید مفتح کوی ارم دانشگاه شیراز پرت کرد.

این دانشجوی 21 ساله دچار مشکلی عاطفی بوده و دوستانش ساعاتی پیش از خودکشی، وی را در راهروهای دانشگاه و خوابگاه عصبی و آشفته دیده بودند.

محمد موذنی – رئیس دانشگاه شیراز نیز با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این دانشجو اهل شهرستان لامرد بود و به علت پاره ای مشکل عاطفی و خانوادگی شب گذشته اقدام به خودکشی کرد.

5 thoughts on “خودکشی یک دانشجو در دانشگاه شیراز”
  1. چه طور می تونید پشت سر کسی که نمی شناسید حرف بزنید این واقعه فقط یه حادثه بوده این پسر تا لحظه آخر واسه امتحان فرداش درس می خونده تو این سه سال هم ما هیچ مشکلی از اون ندیدیم و یک فرد کاملا معمولی بود وهیچ مشکلی نداشت واقعا مملکته داریم فقط منتظر یه حادثه هستند تا حرف پشت سر مردم در بیارن

  2. منم حرفتو قبول دارم من دوسش داشتم پس رای من باید سخت تر باشه هیچکدومتونو که دارید پشتش تهمت می زنید نمی بخشم

  3. نفهمیدم کی شد که فهمیدم دوسش دارم سرمو که بلند کردم دیدم دوسش دارم برای بار دوم که سرمو بلند کردم بهمگفتند رفته برای همیشه ی همیشه…من چیکار کنم میخندم تابفهمه که باید بخنده تامادرش که داره لحظه های عمرشو بایاد اون سپری میکنه خوشحال باشه پسری بود که محبتو برا خونوادش کم نزاشته بود عشقی که به مادرش داشت به هیچکی نداشت دوسم نداشت اما دوس داشتنش قشنگ بودوبه اون عادت کرده بودم

  4. توروخدادر موردش اینطوری حرف نزنید …هیچوقت عاشق نشو کسی که داری اینو میخونی یکی تون که میاد تواین سایت فقط بهم جواب بدین راستهبادختری توی دانشگاه دوس بو؟

  5. ارزو دارم برگرده دیگه هیچی نمیخوام یه بار دیگه بیاد توی دنیایی نفس بکشه که منم نفس میکشم حتی اگه برگرده دیگه عشقشو نمیخوام بهش چپس میدم.سخته یکیو دوس داشته باشی اما نه دوست داشته باشه بعدشم بیخبر بره توهم به جاده های خالی وطولانی هذ=رروز نگاه کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *