حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی از دستگیری 6 نفر از اعضای اصلی فرقه یمانی در شهرستان میاندورود خبر داد.

اسماعیل ملاکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از میاندورود با بیان اینکه ظهور و بروز فرقه نوظهور یمانی در سطح کشور به مرکزیت خراسان رضوی فعال است، اظهار داشت: شاخه ای از این فرقه در این شهرستان، در روستای دارابکلا توسط ضیا خراسانی فعال بود.

وی با بیان اینکه این افراد که زیر نظر رصد اطلاعاتی و قضایی قرار داشتند، افزود: در روز دوشنبه 24 تیر علی رغم هشدارهای لازم قبلی به این فرقه، دستورات قضایی جهت دستگیری آنان صادر و تعداد 6 نفر از اعضای اصلی این جریان همراه با اسناد و مدارک توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

دادستان میاندورود اضافه کرد: این افراد پس از تفهیم اتهام، روانه زندان شدند و دستورات تکمیلی قضایی آن در شعبه دادستانی این شهرستان صادر شد.

ملاکریمی خاطرنشان کرد: با توجه به آشنایی دادستانی با واژه مهدویت قبل از ورود در پرونده با هر یک از سرشاخه های اصلی جریان به صورت انفرادی جهت توجیه سازی آنان و پاسخگویی به شبهات شان مباحثی مطرح شد اما این افراد علی رغم ارائه دلایل و مدارک و روایات و مستندات در خصوص جریان ظهور حضرت حجت(عج) اصرار بر مسیر باطل خود داشتند.

وی با اشاره به ارائه پیشنهاد توبه به اعضای این فرقه و بی توجهی آنان، گفت: دادستانی به متهمین پیشنهاد داد در صورت عنابه و توبه از مسیر انحرافی، در خصوص پرونده قضایی تشکیل شده نیز نهایت استعانت به عمل می آید که باز هم توجهی از سوی آنها نشد.

این مسئول از شهروندان خواست با اتکای بر مبانی دینی و قرآن و انتخاب صراط مستقیم و پیروی از ولایت فقیه در زمان غیبت امام زمان(عج)، از رفتن سراغ جریانات انحرافی مثل جریان یمانی که نتیجه آن نیز مشخص است، بپرهیزند.

دادستان میاندورود تاکید کرد: مردم در صورت داشتن شبهه و سوال می توانند به اهل فن مراجعه کنند نه اینکه خود در میان جامعه ایجاد و القای شبهه کنند و بگویند که ما به دنبال ظهور هستیم و یا در صورت مشاهده چنین مواردی آن را به ما گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *