خبرگزاری فارس: صبح امروز حرکت قطارهای خط 4 مترو با اختلال روبه‌رو شد که راهور یکی از قطارها علت این اختلال را ترافیک موجود در این مسیر عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: ترافیک؛ حرکت قطارهای خط 4 مترو را متوقف کرد

حرکت قطارهای خط 4 مترو صبح امروز دچار اختلال شد و بازهم مردم مجبور بودند که این مشکلات را تحمل کنند.

صبح امروز قطارهایی که از ایستگاه کلاهدوز حرکت می‌کردند در ایستگاه‌های بعدی متوقف می‌شدند و این توقف در ایستگاه نبرد حدود 15 دقیقه بود.

راهور قطار در ابتدا عنوان کرد به دلیل مشکلاتی، اعزام با تأخیر انجام خواهد شد اما وقتی این موضوع طولانی شد، یکی از مسافران با راهور قطار موضوع را مطرح کرد که وی در پاسخ به این مسافر گفت: علت توقف قطار در ایستگاه، ترافیک موجود در مسیر است و در حال حاضر تمام قطارهای این خط در مسیر متوقف شده‌اند.

مشکل بعدی در این توقف طولانی، خاموش بودن سیستم تهویه قطار بود که به مشکلات موجود و همیشگی ایستگاه نبرد (نبود سیستم تهویه مناسب و پله‌های برقی نیمه‌فعال) اضافه شد و بعد از اینکه مسافران از راهور خواستند که سیستم تهویه را روشن کند، او قول داد که فورا این کار را انجام دهد اما سیستم تهویه بعد از حرکت قطار روشن شد.

مسافران با بیان اینکه خط 4 مترو، از نظر حجم قطار خلوت‌ترین مسیر متروی تهران است، از راهور این قطار خواستند صدای آنها را به گوش مسئولان برسانند تا وضع موجود را بهتر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *