هراز نیوز :فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري دو شرور تحت تعقيب در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم در گفتگو با هراز نیوز  گفت : در پي کسب خبر ي از منابع خبري مبني بر اختفاء دو متهم تحت تعقيب مراجع قضائي به نام هاي ” مهدي – س” و ” بهنام- ق”در يکي از ويلاهاي رستمروداين شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 13 اين شهرستان قرار گرفت .
فرمانده انتظامي شهرستان نور افزود : ماموران پس از انجام هماهنگيهاي قضايي در اقدامي غافلگيرانه وعملياتي ضربتي موفق شدند متهمان را دستگيرکنند .
سرهنگ گنجيان خاطر نشان کرد : در بازرسي از محل اختفاي متهمان که داراي سوابق متعدد شرارت و تيراندازي در شهرستان نوشهر و تحت تعقيب مراجع قضائي اين شهرستان بوده اند يک قبضه سلاح شکاري هشت تير ، چهار عدد فشنگ و يک قبضه تبر کشف شد .
فرمانده انتظامي شهرستان نور در خاتمه تصريح کرد : پليس همواره سدي مستحکم در برابر فرصت طلبان و افراد شرور که شرارت و بزهکاري را راهي براي کسب درآمد و شهرت قرار داده اند ايستاده وهرگز اجازه خودنمايي به چنين افرادي را نخواهد داد.


ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان نور مازندران، عامل درگيري و قتل را شناسايي و دستگير کردند.
به گزارش هراز نیوز  ، در پي کسب خبري در ساعت 1 بامداد روز پنج شنبه 29 خرداد ماه سال جاري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع درگيري خونين در يک جشن عروسي در يکي از روستاهاي توابع شهر” ايزدشهر” شهرستان نور، ماموران انتظامي کلانتري 13 سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.
ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، فردي به نام ” سعيد – الف ” بعلت مشاجره لفظي با فردي ديگر به نام “فريدون – ک ” درگير و وي را با ضربات سهمگين چاقو به شدت مصدوم کرد و متواري شد .
بر اثر اين حادثه مصدوم سريعاً به يکي از مراکز درماني منتقل شد و بعلت شدت جراحات وارده در بيمارستان جان باخت .
با توجه به وقوع قتل، پرونده براي بررسي و شناسايي علت و انگيزه قتل و دستگيري قاتل در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان نور قرار گرفت .
ماموران پليس آگاهي بلافاصله با تشکيل تيم هاي ويژه ضمن شناسايي مخفيگاه متهم فراري وي را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.
خشم و بروز رفتارهاي پرخاشگرانه يکي از عوامل ارتکاب به درگيري و وقوع جرائم خشن است که آشنايي با روش هاي کنترل خشم و خارج شدن از محيط درگيري يکي از راه هاي کنترل خشم است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *